اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اتکا به توانمندی‌های داخلی رویکرد جدی نیروی دریایی ارتش است

مسئول دفتر نمایندگی نداجای ارتش در استان یزد، گفت: احساس مسئولیت در قبال کشور و این که باید از جان گذشت برای حفظ کشور، یکی از ویژگی رفتاری و کاری ارتشی‌هاست.

اتکا به توانمندی‌های داخلی رویکرد جدی نیروی دریایی ارتش است

ناخدا سعید نصیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس از یزد، با بیان این‌که در کل امنیت در کشور به دو مقوله امنیت خارجی و داخلی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: امنیت خارجی از جمله مواردی است که شاید در خارج انجام می‌شود ولی ارتباط مستقیم با توسعه داخلی کشور دارد.

وی با اشاره به اهمیت رسالت ارتش به ویژه نیروی دریایی برای تأمین امنیت مرزهای آبی کشور، افزود: با توجه به این‌که حدود ۷۰ درصد تجارت خارجی ایران از طریق دریا انجام می‌شود، حفظ و حراست از منافع کشور در آبهای بین‌المللی از دیگر رسالت‌های جدی نیروی دریایی ارتش است.

مسئول دفتر نمایندگی نداجای ارتش در استان یزد، خودکفایی و وابسته نبودن به خارجی‌ها را مهمترین ویژگی نرم‌افزایی و سخت‌افزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اتکا به توانمندی‌های داخلی برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی رویکرد جدی نیروی دریایی ارتش است.

ناخدانصیری با بیان این‌که نیروی دریایی با هدف تأمین امنیت در حال تقویت قوای دفاعی خود است، تصریح کرد: الحاق ناوشکن دنا و زیردریایی‌های کلاس طارق دو و سه از جمله اقدامات در دستور کار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی تحقق فرامین مقام معظم رهبری را مهمترین دغدغه ارتش دانست و بیان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت تأمین قطعات دریایی،‌ قطعه‌سازی در دستور کار ویژه متخصصین فنی نیروی دریایی ارتش قرار گرفته است.

ناخدا نصیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انجام صحیح و کامل مأموریت تعیین شده تنها عامل خوشحالی ارتشی‌ها در امور محوله است، تأکید کرد: احساس مسئولیت در قبال کشور و این که باید از جان گذشت برای حفظ کشور، یکی از ویژگی رفتاری و کاری ارتشی‌هاست.

نماینده نیروی دریایی ارتش جمهوری در استان یزد در پایان با بیان این‌که حرکت رو به جلو جدی‌ترین تفکر نیروی دریایی ارتش برای توسعه بیش از پیش کشور است، گفت: امیدوارم دیگر عناصر نظام با عملکرد متعهدانه مسیر پیشرفت ایران اسلامی را هموار کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول