اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نخستین همایش ملی تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با تأکید بر دغدغه رهبر معظم انقلاب در راستای فعالیت فرهنگی و بومی‌سازی علوم انسانی گفت: اولین همایش تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب با زمینه الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت در سطح ملی برگزار می‌شود.

نخستین همایش ملی تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب

مهدی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به همکاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان در برگزاری همایش ملی و علمی فتح الفتوح اظهار کرد: نخستین همایش تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب با زمینه الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت در سطح ملی با همکاری دانشگاه‌ها و سازمان‌های علمی و فرهنگی در سطح کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به همکاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان با پژوهشکده و اندیشکده تمدن سازان آرکا در راستای پیشبرد بومی‌سازی علوم انسانی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با ارائه مقالات خود در حوزه‌های تربیت تمدنی، نقش روانشناسی و حقوق در تربیت، فنی و حرفه‌ای در تولید، تربیت‌بدنی و انسان تمدنی، نقش روش‌های آموزش و تعلیم در تربیت تمدنی، گفتمان سازی و تربیت انسان تمدنی، نقش دین، معنویت و جهاد فی سبیل الله در تربیت انسان تمدنی و نقش اقتصاد انرژی در تربیت انسان تمدنی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به دومین همکاری سازمان بسیج رسانه با اندیشکده تمدن سازان آرکا گفت: سازمان بسیج رسانه گیلان به‌منظور مشارکت در ترویج تفکر علمی و فرهنگی در بومی‌سازی علوم انسانی و تبیین بیانیه گام دوم به‌عنوان یکی از رسالت‌های پیش روی این سازمان، فعالیت ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

 پارسا با بیان اینکه محورهای همایش به پنج محور تقسیم می‌شود افزود: متقاضیان می‌توانند چکیده آثار خود را در آذرماه به نشانی دبیرخانه این همایش به آدرس شیراز، دانشگاه شیراز دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دفتر پژوهشکده آرکا ارسال کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند از طریق آدرس info@arkaorg.com یا شماره تلفن 0917737681 با دبیرخانه ملی این همایش ارتباط بگیرند گفت: این همایش ملی تحت تأیید و حمایت سیلیکا است و به‌عنوان رزومه علمی علاقه‌مندان محسوب می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با تأکید بر دغدغه رهبر معظم انقلاب در راستای فعالیت فرهنگی و بومی‌سازی علوم انسانی تصریح کرد: متقاضیان با شرکت در این همایش می‌توانند از صدور گواهینامه معتبر پذیرش مقاله، چاپ مقاله در کتاب مقالات فتح الفتوح، سهمیه ویژه برای شرکت در فتح الفتوح دو، برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی و رؤیت مقالات در سایت سیولیکا نمایه علمی مقاله، چاپ در فصلنامه فارابی دوران و عضویت در پایگاه فراخوان‌های علمی پژوهشی کشور بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول