اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هفتمین مرحله همدلی با نیازمندان/ ۳۵ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: در مرحله هفتم رزمایش کمک مؤمنانه البرز، ۳۵ هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ جهیزیه نوعروسان بین اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع شود.

هفتمین مرحله همدلی با نیازمندان/ ۳۵ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه این مرحله از رزمایش با محوریت مساجد استان و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سپاه پاسداران استان، بسیج اقشار، دفتر نمایندگی آستان قدس برگزار شد، گفت: در این مرحله ۳۵هزار بسته معیشتی و ۳۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان استان اهداء خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، افزود: همچنین بسیجیان، قرارگاهی را طی اجرای عملیاتی جهادی به نام حاج قاسم سلیمانی در محلات اقشار آسیب‌پذیر البرز با هدف طبخ و توزیع غذای گرم تشکیل داده‌اند.

این مقام مسؤول با اشاره به حماسه‌آفرینی البرزی‌ها در شور عاطفه‌های امسال، بیان کرد: در مقاطع متعدد که کشور به نقش‌آفرینی و حضور مردم درصحنه امدادرسانی نیازمند بوده، البرزی‌ها با ثبت بیشترین کمک‌های مردمی همواره در بالاترین قله‌های نیکوکاری افتخارآفرینی کردند.

وی تصریح کرد: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۲۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن 02632826741 و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول