اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لیگ برتر والیبال| تداوم صدرنشینی والیبال سیرجان/تیم ساپیا یک تیم پرمهره است

سرمربی تیم والیبال سیرجان بعد از باخت تیمش در برابر سایپا گفت: یک بازی خیلی خوبی بود دیدید که ما از اول هم می‌دانستیم تیم ساپیا یک تیم پرمهره است و بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد و ما هم برای این بازی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

لیگ برتر والیبال| تداوم صدرنشینی والیبال سیرجان/تیم ساپیا یک تیم پرمهره است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، عصر امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال تیم والیبال سیرجان به مصاف تیم مدعی والیبال سایپا رفت که با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم سایپا شد.

تیم والیبال سیرجان که بازی را خوب شروع کرد و توانست ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع خود تمام کند اما این پایان کار نبود و تیم سایپا با بازی خوب و هوشمندانه توانست سه ست بعد را به نفع خود پایان دهد و برنده نهایی این مسابقه باشد.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال سیرجان بعد از باخت تیمش در برابر سایپا گفت: یک بازی خیلی خوبی بود دیدید که ما از اول هم می‌دانستیم تیم ساپیا یک تیم پرمهره است و بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد و ما هم برای این بازی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی عنوان کرد: دست اول را که پیروز شدیم فکر کردیم که تیم حریف را به‌راحتی شکست می‌دهیم و در حالی که در دست دوم هم از حریف جلو بودیم امتیازات زیادی را از دست دادیم و این تجربه تیم سایپا بود که با بازیکنان ملی‌پوش خود توانست بازی را برنده شود.

سرمربی تیم والیبال سیرجان در پاسخ به اینکه چه چیز سبب شد که این نتیجه رقم بخورد، گفت: ما تا زمانی که  بازیکن کرونایی نداشتیم هیچ باختی به‌جز آن باخت ضعیف مقابل تیم شهرداری ورامین در کارنامه خود نداشتیم و این مسئله سبب شد که نتوانیم ذهن‌مان را آماده این بازی کنیم.

تندروان گفت: من از شکست تیمم ناراحت هستم اما این باخت باعث می‌شود که ما بیشتر تلاش کنیم و از لحاظ ذهنی آمادگی لازم را به‌دست آوریم.

به گزارش فارس، تیم والیبال سیرجان با ۹ برد و دو شکست همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال ایران است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول