اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قوه قضائیه باید با «عیسی کلانتری» به خاطر اظهارات اخیرش برخورد کند

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: اهانت رئیس سازمان محیط زیست به حضرت امام(ره) طبق قانون مجازات اسلامی 6 ماه تا 2 سال حبس به دنبال دارد و قوه قضائیه باید به جد با این فرد برخورد لازم را داشته باشد.

قوه قضائیه باید با «عیسی کلانتری» به خاطر اظهارات اخیرش برخورد کند

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کردم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات توهین آمیز اخیر رئیس سازمان محیط زیست در مورد امام راحل گفت: اینگونه اظهارنظر عیسی کلانتری در مورد امام راحل ادامه همان تفکر دوران اصلاحات است که می‌گفتند دوره تفکر امام به سر آمده و ما باید به فکر توسعه سیاسی باشیم.

وی افزود: توهین سلمان رشدی و نشریه فرانسوی شارلی عبدو به پیامبر مکرم اسلام و اظهارات توهین‌آمیز عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در مورد امام راحل همگی در یک راستا قرار دارد و باید به آنها به یک چشم نگریست.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: طبق ماده 514 قانون مجازات اسلامی توهین به امام راحل و مقام معظم رهبری 6 ماه تا 2 سال حبس به دنبال دارد و از قوه قضاییه می‌خواهیم تا برخورد قاطعی را با رئیس سازمان محیط زیست به خاطر این اظهارنظر توهین‌آمیزش داشته باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید فوراً رئیس سازمان محیط زیست که معاون وی است را به خاطر اظهارات توهین‌آمیزش به امام عزل کند و الا در غیر این صورت بداند که مسئولیت اظهارنظر توهین‌آمیز کلانتری به امام راحل برعهده رئیس جمهور هم هست چرا که او است که این فرد را به این سمت منصوب کرده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) شخصیتی نیست که تنها محدود به مرزهای کشور ما باشد بلکه علمای اسلام در سراسر جهان این اظهارنظر توهین‌آمیز را برنمی‌تابند و واگنش‌هایی را نیز تا به الان نسبت به صحبت‌های آقای کلانتری داشته‌اند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: کسانی که اینگونه اظهارات را مطرح می‌کنند نه چیزی در مورد انقلاب می‌داند، نه چیزی در مورد امام و نه چیزی درباره اسلام و بوی از اینها نبرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول