اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دل بستن به بایدن عین ذلت و خواری است/نماینده انقلابی یعنی مثل مدرس

امام جمعه سی سخت در خطبه‌های نماز جمعه گفت: دل بستن به بایدن عین ذلت و خواری است زیرا بایدن تیمی خطرناک‌تر و ضد ایرانی‌تر از ترامپ دارد.

دل بستن به بایدن عین ذلت و خواری است/نماینده انقلابی یعنی مثل مدرس

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، نماز جمعه این هفته سی سخت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر مصباح نژاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع امام علی (ع) شهر سی‌سخت برگزار شد.

امام جمعه سی سخت گفت: مسئولان برای غلبه بر تحریم‌ها و بی اثر کردن آنها تلاش کنند چرا که مسیر رفع تحریم ها سال‌هاست که با مذاکره نتیجه ای نداشته است.

وی گفت: التماس به بایدن عین ذلت و خواری است، رئیس جمهور جدید آمریکا تیم خطرناک‌تر و ضد ایرانی‌تر از ترامپ دارد این ها عاشق صهیونیست‌ها هستند و حاضرند جهان را برای خشنودی اسرائیل نابود کنند بنابراین امید به بایدن یک خطای راهبردی است.

امام جمعه سی سخت گفت: مقام معظم رهبری در توصیه به سران قوا فرمودند همت و شجاعت نیاز اصلی حل مشکلات کشور است که  شجاعت می‌خواهد، باید خطر کرد نه با تنبلی و ترس زیرا معیشت مردم دچار مشکل شده و باید هر چه سریعتر حل شود.

وی گفت: در بحث حمایت از قشرهای ضعیف باید برنامه داشته باشیم ،در بحث رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم ولی این مسیر فایده ای نداشته و در مرحله بعد مسئولین باید جوری برنامه ریزی کنند که تحریم ها بی اثر شود.

مصباح‌نژاد افزود: در برهه ای این تحریم ها بی‌اثر می شد و عده‌ای غربگرا امتیاز دادند ولی هیچ فایده ای برای ما نداشت و هیچ امتیازی نداشت، آنچه که مسئولین باید به آن توجه داشته باشند باید تحریم‌ها را با تدبیر دور بزنند و اینکه بگوییم تحریم فلج کننده است بگوییم پالس دادن به دشمن است.

امام جمعه سی سخت در قسمتی دیگر از خطبه‌ها ‌گفت: عمل به قانون اساسی علاج دردهای کشور است قانون اساسی اگه عمل شود مشکلات جامعه ما خیلی کم خواهد شد.

وی گفت: قانون باید بتواند از حقوق ضعفا دفاع کند، قانونی که پولدار را پولدار تر کند این قانون نیست قانون باید مشکلات توده مردم را حل کند، بعضی وقت در برخی ادارات قوانینی هست که دست و پای مردم را می بندد و  نمی شود هیچ کاری انجام داد و سرمایه گذاری کرد و اشتغال ایجاد کرد.

مصباح نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود به شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اشاره و گفت: یاد این عالم را گرامی می‌داریم مدرس الگو و اسوه‌ای برای نماینده تراز انقلاب اسلامی شد که نمایندگان باید این شهید والا مقام را الگوی خود در شجاعت، دین داری، تلاش برای محرومین ومبارزه برای فساد قرار دهند تا روز به روز شاهد فقر و فساد در جامعه نباشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول