اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آتش‌سوزی در کارگاه پارافین عشق‌آباد/ کارگر ۳۵ساله مصدوم شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک کارگاه تولید مواد نفتی و پارافین واقع در جاده ورامین شهرک عشق آباد خبر داد.

آتش‌سوزی در کارگاه پارافین عشق‌آباد/ کارگر ۳۵ساله مصدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۰۸:۵۰ صبح جمعه یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید مواد نفتی به ویژه روغن پارافین واقع در جاده ورامین محله قلعه نو در شهرک عشق آباد به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی گفت: آتش‌نشانان سریعاً از دو ایستگاه به همراه خودروهای حامل کف به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که محل آتش‌سوزی یک کارگاه در حدود ۲ هزار متر بوده که در آنجا مواد نفتی به ویژه روغن پارافین نگهداری شده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: چند مخزن ایستاده در محل با ظرفیت‌های مختلف وجود داشت که مواد نفتی در آن نگهداری می‌شد و یکی از این مخازن با ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر دچار آتش سوزی شده بود که به علت قلیان مواد داخل مخزن به بیرون ریخته بود و این مواد به زیر مخازن دیگر نفوذ کرده بود.

ملکی ادامه داد: حتی بخشی از مخازن اطراف شعله‌ور شده بودند و این کارگاه در آستانه یک آتش‌سوزی بزرگ قرار داشت.

وی بیان کرد: خوشبختانه فضای کارخانه باز بود و آتش‌نشانان دسترسی آسانی داشتند که عملیات سریعاً از چند طرف شروع می‌شود و از گسترش آتش و مواد نفتی به مخازن دیگر جلوگیری می‌شود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: عملیات اطفای حریف در ساعت ۰۹:۵۴ دقیقه تمام و یک کارگر حدود ۳۵ ساله که دچار سوختگی در ناحیه سر و صورت شده بود تحویل عوامل اورژانس شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول