اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمک مؤمنانه| توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت هفته بسیج در مازندران

به مناسبت هفته بسیج بسته‌های کمک معیشتی با همت خیران، سپاه ناحیه مقاومت، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تهیه و بین افراد کم‌برخوردار توزیع شده است.

کمک مؤمنانه| توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت هفته بسیج در مازندران

به گزارش فارس از مازندران، حبیب‌الله کریمی‌فر فرمانده سپاه کلاردشت در حاشیه رزمایش با اشاره به مرحله جدید توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: در هفته بسیج همچون مناسبت‌های دیگر برای افراد محروم و بی‌بضاعت شهرستان کلاردشت بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: بر این اساس ۷۰۰ بسته کمک معیشتی ارزش نقدی هریک از بسته‌های معیشتی بالغ بر ۵۰۰ هزار تومان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان بین افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

کریمی خاطر نشان کرد: این رزمایش که به مناسبت هفته‌ی بسیج برگزار می‌شود سومین مرحله از سلسله رزمایش‌های  "کمک مؤمنانه" است و تاکنون در مجموع این رزمایش‌ها بیش از ۷ هزار بسته معیشتی بین افراد بی‌بضاعت شهرستان تقدیم شده است.

فرمانده ناحیه سپاه کلاردشت در پایان ضمن تشکر از امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی که در امر برگزاری کمک مومنانه، منشأ اثر بودند، بیان کرد: سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلاردشت تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، در کنار مردم و همراه مردم خواهد بود.

اهدای ۷۰۰ بسته کمک معیشتی ویژه هفته بسیج در فریدونکنار

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: رزمایش کمک مومنانه هفته بسیج در فریدونکنار با اهدای ۷۰۰ بسته کمک معیشتی در امامزاده قاسم روستای کاردگرمحله انجام شده است.

سرهنگ محمد برمر فرمانده بسیج ناحیه فریدونکنار امروز در حاشیه رزمایش مومنانه، بیان اینکه ارزش هر بسته کمک معیشتی در این مرحله ۳۰۰ هزار تومان بوده است، افزود: مرغ، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات از مهم‌ترین کالاهای این بسته های کمک معیشتی است.

وی با تاکید بر اینکه مجموع ۱۵ هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی در فریدونکنار به نیازمندان تحویل شده است، تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا و افتتاح مسکن محرومین نیز در هفته بسیج انجام شده که بهره‌برداری از خانه های ساخته شده ۸۸۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

برمر با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال ۵۰ صندوق قرض الحسنه محلی توسط بسیج مورد حمایت قرار گرفتند، بیان کرد: ۲ هزار نفر در این زمینه ساماندهی شدند و تسهیلات ۱۰ میلیارد ریالی نیز به همین منظور کارسازی شده است.

فرمانده بسیج ناحیه فریدونکنار با بیان اینکه منابع مربوط به این مبالغ از سه محل سپرده همین صندوق‌های مردمی، مشارکت خیران و شبکه بانکی جذب شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت نیز با همت شبکه اطلاعات مردمی بسیج توانستیم با ضربه زدن به باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی داخلی و خارجی، ۳۲ هزار لیتر مشروبات کشف و ضبط کنیم.

فرمانده بسیج فریدونکنار از همکاری شبانه روزی بسیج با نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی خبر داد و گفت: با حضور فعال میدانی و فرهنگ‌سازی از طریق اطلاع‌رسانی و همکاری اصناف برای تعطیلی بازار در روزهای اجرای طرح جدید محدودیت‌ها اقدامات موثری انجام شده است.

این مسؤول با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف غربالگری بیماران کرونایی در کل شهرستان توسط بسیج اجرا می‌شود، افزود: این طرح با همکاری فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان در سطح شهر و روستاهای فریدونکنار با هدف شناسایی بیماران کروناویروس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول