اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت 188 عضو کانون‌های مساجد کردستان در مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از مشارکت 188 عضو کانون‌های فرهنگی مساجد استان در مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» خبر داد و گفت: این مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کتابخوانی بین کانون‌های مساجد استان برگزار شد.

مشارکت 188 عضو کانون‌های مساجد کردستان در مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من»

کامل گلباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: ماجرای عشق من عنوان مسابقه کتابخوانی است که از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بین اعضای کانون‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از پایان مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی 188 نفر از اعضا پاسخنامه شرکت در مسابقه را به واحد فرهنگی هنری این ستاد تحویل دادند، افزود: مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» به همت موسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) در قالب شنبه‌های کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان عنوان کرد: «این تو و این ماجرای عشق من» عنوان کتابی است که در مورد زندگی حضرت خدیجه (س) نوشته شده است و مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» براساس این کتاب برگزار شد.

گلباغی افزود: فراخوان این مسابقه کتابخوانی در آبان ماه امسال در بین کانون‌های مساجد استان اعلام شد و پاسخنامه مسابقه نیز در هفته کتاب و کتابخوانی از علاقه مندان شرکت در این مسابقه کتابخوانی اخذ شد.

 وی با اشاره به مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی عنوان کرد: مهلت ارسال پرسشنامه ۶ آبان تا ۴ آذر سال جاری تعیین شده بود که امروز در آخرین روز شرکت در این مسابقه تعداد 188 پاسخنامه از علاقه مندان جمع‌آوری شد.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، با بیان اینکه نتایج مسابقه نیز ۳۰ آذر سال جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) اعلام می‌شود، اضافه کرد: برای برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» ۲۰ کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال و ۱۱۰ کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و یکصد هزار ریال در نظر گرفته شده است.

 گلباغی گفت: کتاب «این تو و این ماجرای عشق من» شرحی بر زندگی حضرت خدیجه (س) نوشته انسیه سادات هاشمی در قالب رمان مشتمل بر ۷۹ صفحه در قطع پالتویی در شمارگان پنج نسخه با قیمت ۳۰ هزار ریال از سوی انتشارات طوبی محبت در سال ۱۳۹۷ منتشر شد و امسال چاپ دوم آن در بازار کتاب توزیع شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول