اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دشمن نمی‌تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد/ بی تاثیری تحریم در گرو تلاش شبانه‌روزی

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل پتروشیمی لردگان در شدیدترین تحریم‌ها گفت: در راه تکمیل این پروژه مشکلات بزرگی مواجه بوده که با تلاش شبانه‌روزی این مشکلات برطرف شده است.

دشمن نمی‌تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد/ بی تاثیری تحریم در گرو تلاش شبانه‌روزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع پتروشیمی لردگان‌گفت: متخصصان داخلی با تکمیل این پروژه بزرگ ثابت کردند در این جنگ اقتصادی اجازه نخواهند داد دشمن جلو پیشرفت و توسعه کشور را بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل این پروژه در شدیدترین تحریم‌ها گفت: در راه تکمیل این پروژه مشکلات بزرگی از جمله خرید و واردات قطعات، مشکلات تبادل ارز و گمرک مواجه بوده که با تلاش شبانه‌روزی این مشکلات برطرف و پروژه به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات کود شیمیایی این مجتمع باعث توسعه کشاورزی، اشتغالزایی و کاهش محرومیت استان چهارمحال و بختیاری خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد تولیدات این مجتمع صادر  و ۲۰ درصد آن در داخل کشور استفاده خواهد شد، گفت: این مجتمع ظرفیت تولید یک هزار ۷۳ تن اوره و ۶۷۷ تن آمونیاک را در طول سال دارد.

وی تاکید کرد: این مجتمع قابلیت توسعه و گسترش فعالیت در زمینه تولید محصولات پتروشیمی را دارد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول