اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بارش‌ها تا دوشنبه هفته آینده در کرمانشاه ادامه دارد/ بارش برف در ارتفاعات استان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی از امروز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بارش‌ها تا دوشنبه هفته آینده در کرمانشاه ادامه دارد/ بارش برف در ارتفاعات استان

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به بارش استان در استان، اظهار داشت: این سامانه بارشی از امروز تا صبح روز دوشنبه هفته آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این سامانه علاوه بر افزایش دمای هوا طی ساعاتی از شب به تناوب باعث وزش باد بارندگی و رعد و برق در سطح استان می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار و بارش طی ساعاتی ازروزهای شنبه و یکشنبه به‌خصوص در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: این وضعیت علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب در پاره‌ای از نقاط با تگرگ و سیلاب‌های محلی هم همراه می‌شود بارش علاوه بر ارتفاعات در پاره‌ای از نقاط در ارتفاعات و نواحی سردسیر به شکل برف هم دیده می‌شود.

حق‌پرست اضافه کرد: وزش باد ناشی از این سامانه طی ساعاتی از وقت امروز به‌ویژه در نواحی غربی استان نسبتا شدید است و احتمالا هوا را موقتا در این نواحی غبارآلود خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول