اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کسب رتبه دوم فیلم و مستند توسط کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا کرمان

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) استان کرمان از کسب رتبه دوم تولید فیلم و مستند کشور توسط این کانون خبر داد.

کسب رتبه دوم فیلم و مستند توسط کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا  کرمان

حامد شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در کرمان اظهار کرد: کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) با هدف نشر و ترویج فرهنگ و سیره رضوی در استان تحت نظر دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا استان کرمان افزود: در استان کرمان بیش از یکصد و 50خادمیار رسانه در بخش‌های تولید خبر، نویسندگی، گویندگی، عکس و فضای مجازی اعلام آمادگی خدمت کردند که خوشبختانه با جذب و ساماندهی افراد متخصص و باتجربه توفیق خدمت به این بارگاه نورانی نصیب علاقه‌مندان و محبان به حضرت رضا (ع) شده است.

وی ابراز داشت: تمامی فعالیت خادمیاران محله‌ای شامل تبلیغات دینی، توزیع بسته‌های فرهنگی، ارزاق و کمک به نیازمندان، پاسخگویی به امور شرعی و مذهبی، کمک در امور خدمات‌رسانی در دوران کرونا مانند ضدعفونی، تهیه و توزیع ماسک، رسیدگی امور خانواده‌های مبتلا به این بیماری و... از طریق کانون رسانه در رسانه‌ها انعکاس پیدا می‌کند.

شجاعی با بیان اینکه عملکرد کانون‌های خدمت رضوی کشور از سوی دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی به‌صورت ماهیانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرن، عنوان کرد:خوشبختانه با بسیج و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و پتانسیل رسانه‌ای استان و با عنایت حضرت رضا (ع) کانون خبر و رسانه استان کرمان در آبان‌ماه سال جاری در بخش فیلم و مستند موفق به کسب رتبه دوم دربین کانون‌های رسانه کشور شد.

وی افزود: با جذب و سازماندهی خادمیاران و شناسایی افراد متخصص و مجرب، دبیران کارگروه‌های خبر، فیلم و مستند، عکس و گرافیک، فضای مجازی، آموزش و سواد رسانه‌ای، وقف و نذر رسانه، امور هماهنگی شهرستان‌ها از بین خادمیاران فعال و علاقه‌مند به خدمت انتخاب و به دبیرخانه امور رسانه مشهد مقدس معرفی شدند و با نظارت دبیران کارگروه‌ها تقسیم کار بین خادمیاران براساس حیطه خدمتی انجام می‌شود.

شجاعی با تجلیل از ایثار و مجاهدت‌های کادر درمان و مدافعان سلامت گفت: خادمیاران رضوی به‌منظور تقدیر از کادر درمان و مدافعان سلامت استان با حضور در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ضمن عیادت و دلجویی از بیماران و کادر درمان برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی نظیر طرح ضریح هشتم در لیالی قدر ماه مبارک رمضان و به تو از دور سلام  در ایام محرم و صفر همراه با ارتباط زنده از حرم مطهر  اجرا کردند.

وی به برگزاری دومین جشنواره خدمت رضوی اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف الگوسازی فعالیت‌های خادمیاران استان‌ها در کشور اجرا می‌شود که خوشبختانه در سال گذشته و در اولین دوره جشنواره خدمت طرح ابتکاری خدمت نیابتی خادمیاران رسانه استان کرمان موفق به کسب رتبه در جشنواره شد.

شجاعی گفت: فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان کرمان که علاقه‌مند خدمت به حضرت رضا (ع) هستند، در قالب طرح یاوران رضوی (نذر رسانه ) می‌توانند با کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) همکاری کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت رضا(ع) در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی مورد رضای اهل‌‌بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم دیار کریمان واقع شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول