اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توسعه زیرساخت‌های شهر سی سخت تنها با تفکر بسیجی و جهادی میسر است

شهردار سی سخت گفت: توسعه زیرساخت‌های شهر سی سخت تنها با تفکر بسیجی و جهادی میسر است.

توسعه زیرساخت‌های شهر سی سخت تنها با تفکر بسیجی و جهادی میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، علی فرد شهردار سی سخت در پیامی هفته بسیج را به تمام بسیجیان شهرستان دنا تبریک گفت.

در پیام شهردار سی‌سخت آمده است: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد،بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید.

در این پیام آمده است: بی شک، اندیشه اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور،در مقابل تمامی تهدیدات،حوادث مایه سرافرازی، اقتدارکشور عزیزمان بوده و ملت قدرشناس و بزرگ ایران اسلامی، امنیت و اقتدار امروز را مدیون فداکاری بسیجیانی می‌داند که از خود گذشتند تا نهال نورس انقلاب پا بر جا مانده و به درختی پرقدرت و تنومند تبدیل شود.

علی فرد دراین پیام می افزاید: شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب درکنار مردم تبدیل کند.

در پیام فرد آمده است: ما می بایست  با گسترش تفکر بسیجی، بر همه مشکلات کشور فائق آییم و امروز ساختن شهر توریستی سی‌سخت و آماده کردن زیرساخت‌ها تنها با تفکر بسیجی و جهادی میسر است.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول