اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تداوم کمک‌های مؤمنانه در کرمان با هدف ازدواج، جهیزیه و آزادی زندانی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز فاز دوم از مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه که به مناسبت هفته بسیج آغاز می‌شود، در این مرحله علاوه بر کمک‌های معیشتی بحث اشتغال، ازدواج آسان، جهیزیه و آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد نیز در دستور کار قرار دارد.

تداوم کمک‌های مؤمنانه در کرمان با هدف ازدواج، جهیزیه و آزادی زندانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه سومین رزمایش کمک‌های مؤمنانه به مناسبت هفته بسیج در حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: امروز فاز دوم از مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: تفاوت مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه با دیگر مرحله در این است که علاوه بر کمک‌های معیشتی بحث اشتغال، ازدواج آسان، جهیزیه و آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد نیز در دستور کارقرار دارد.

معروفی عنوان کرد: در هفته بسیج با هماهنگی مجموعه سپاه، بسیج، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی جمعا ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۵ میلیارد تومان در سطح استان در حال توزیع است که ارزش هر بسته معیشتی بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان است.

وی افزود: طی توافقی بین سپاه، بسسج و وزارت بهداشت، طرح شهید سلیمانی برای قطع ویروس کرونا به صورت مرحله محور اجرا می‌شود، در طرح معیشتی هم  این مرحله به صورت محله محور برای افرادی که بر اثر ویروس کرونا دچار مشکل شده‌اند اجرا می‌شود.

معروفی تاکید کرد: تا زمانی که مردم ما درگیر منحوس کرونا باشند و کسانی از این ویروس دچار مشکل معیشتی شده‌اند مطمئنا ما کنار آنها خواهیم بود و از مسئولین، خیرین و مردم درخواست داریم بحث انفاق و کمک را با رعایت کرامت برای مردم جدی بگیرند تا بتوانیم بخشی از آلام مردم را کم کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول