اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 3 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در امر جابجایی مقادیری مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی، ماموران انتظامی شهرستان یک دستگاه وانت پیکان را که از مسیر پلدختر به سمت دره‌شهر در حرکت بود شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مذکور، 8 کیلوگرم  مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

عامل انتشار عکس دختران ایلامی دستگیر شد.

سرهنگ علی جمالی رییس پلیس فتا استان ایلام گفت: در پی مراجعه شهروندان و برابر رصدهای کارشناسان این پلیس مشخص شد صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده است که با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی دختران و کاربران اقدام به هتک حیثیت آنان می‌کند.

وی افزود: پس از جمع‌آوری مستندات لازم و تحقیقات اولیه از شکات، پرونده‌ای در اداره پلیس تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان سایبری، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

نجات زن ۶۰ ساله در ارتفاعات شهرک شهید کشوری ایلام 

علی‌اصغر علی‌اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: زن ۶۰ ساله‌ای که عصر امروز در ارتفاعات شهرک شهید کشوری ایلام (سرطاف) به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود با تلاش نجاتگران هلال احمر و اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شد. 

وی افزود: عصر امروز در پی تماس تلفنی با (شماره ۱۱۲) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات شهرک شهید کشوری ایلام (سرطاف) بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا هستند

قاسم سلیمانی‌دشتکی دوشنبه ۳ آذر ماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره  بر این مهم که کار اجرا نبایست موکول به کار قانونگذار شود، گفت: نقش و اهمیت کار اجرا و قانونگذار در جایگاه خود بسیار مهم و حائز اهمیت است اما کارها و امور مردم نبایست در این رفت و آمدها سرگردان بماند.

وی در ادامه با تاکید بر لازم اجرا بودن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: این که نمی‌شود مصوبه‌ای در این ستاد اتفاق بیافتد و مدیر مربوطه به جای اجرا، تفسیر خود از آن مصوبه را داشته باشد و در انجام آن اهمال کاری کند؛ تمرد از اجرای مصوبات پیگرد قانونی دارد و حق شکایت برای واحدهای تولیدی خسارت دیده نیز محفوظ است.

انتهای پیام/ 970877

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول