اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احداث ۳۳۶ واحد مسکونی ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی در هرمزگان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان تصریح کرد: ۳۳۶ واحد ارزان‌قیمت به‌منظور حمایت از خانوارهای کم‌درآمد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در هرمزگان ساخته خواهد شد.

احداث ۳۳۶ واحد مسکونی ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزارى فارس از بندرعباس، منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایى فرمان امام(ره) هرمزگان اظهار داشت: حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و توجه ویژه وی که نسبت به استان هرمزگان دارند، با همکاری شرکت توسعه‌گران که وابسته به این ستاد است. ساخت ۳۳۶ واحد ارزان‌قیمت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به‌همین منظور عملیات ساخت ۳۳۶ واحد منازل ارزان‌قیمت برای حمایت از خانواده‌های کم‌درآمد ساکن استان از سوی این ستاد و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان در هرمزگان آغاز شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان به چگونگی نحوه واگذاری این واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: ثبت نام و واگذاری این واحدها نیز مطابق طرح ملی مسکن از سوی راه و شهرسازی استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول