اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع 10 هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در کردستان

معاون اقتصادی استاندار کردستان گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه میان اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده از کرونا در کردستان توزیع شد.

توزیع 10 هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری در حاشیه توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب  رزمایش کمک مومنانه میان اقشار و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در کردستان توزیع شده است و درصددیم این تعداد را به ۳۰ هزار بسته برسانیم.

وی اظهار کرد: بسته‌های حمایتی معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، ۲ عدد روغن، شکر، رب و سه کیلو مرغ منجمد است که در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در میان فرمانداری‌های استان کردستان  توزیع می‌شود.

به گفته وی، فرمانداری‌ها با توجه تشخیص شورای روستاها و موسسات خیریه در میان افراد آسیب دیده توزیع می‌شود.

جعفری تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی از سوی کمک‌های خیرین مردمی و با پشتیبانی امورد دام استان تامین شده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و در دستور کار قرار گرفتن رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: در این راستا از همان ابتدای شیوع کرونا از اسفند سال ۹۸ تاکنون شاهد همدلی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف در اجرای این طرح هستیم.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان یادآورشد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه اقتصادی اما ایران در مقابله با کرونا عملکرد خوبی نسبت به سایر کشورها داشته است.

لازم بذکر است این ۱۰ هزار بسته معیشتی میان ۱۰ شهرستان استان توزیع می‌شود.

از همان ابتدای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در مرحله قبلی ۱۰ هزار بسته معیشتی بالغ بر ۲ میلیارد تومان میان اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.

سه میلیارد تومان بسته معیشتی در ۲ مرحله توزیع می‌شود که امروز یک مرحله (۱۰ هزار بسته معیشتی) و مرحله بعدی در طی روزهای آتی توزیع خواهد شد. 

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول