اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سلیمانی‌ها| بسیج مظهر شکوه و عظمت دلیرمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی

بسیج مظهر شکوه و عظمت دلیرمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی است که در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط حماسه هایی جاودانه آفریدند و با عظمت و اقتدار مثال زدنی خود در همه امور لرزه به اندام دشمنان نظام اسلامی انداختند.

سلیمانی‌ها| بسیج مظهر شکوه و  عظمت دلیرمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جامعه روحانیت مبارز شیراز به منسبت فرا رسیدن هفته پر افتخار بسیج بیانیه ای به این شرح، صادر کرده است:

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  با بینش وصف ناپذیرخود ، بسیج را برای انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند تا به رغم توطئه های متعدد دشمنان ، همچنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سـطوح ملـی ، منطقه ای و جهانـی موجـب حیرت جهانیان باشـد و پایه هـای آن با حماسـه آفرینـی قهرمانانش ، از پدیده های  قدرتمند عصر حاضر تلقی شود.

چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج را در حالی جشن می گیریم که ویروس کرونا بر تمامی ملت های جهان غلبه کرده اما این بیماری نیز ، مانعی برای خدمت رسانی بسیجیان به جامعه اسلامی نشد، چراکه حضور مستمر، جهادگونه و غرور انگیز بسیجیان در این برهه حساس، نقش مقدس بسیج را بیش از پیش تداعی کرد.

بسیجیانی که همگام با مدافعان سلامت و مسئولین، به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا می پردازند، تا شکوه و عظمت بسیج را بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.                          

جامعه روحانیت شیراز هفته مقدس بسیج را به تمامی بسیجیان جهان اسلام به ویژه بسیجیان قهرمان میهن عزیز اسلامیمان خاصه استان قهرمان پرور فارس تبریک و یاد و خاطره شهدای عزیز بسیجی را گرامی داشته و به پیروی از قائد عظیم الشأن اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی، پشتیبانی کامل خود را از اقدامات ارزشمند بسیج در تمامی زمینه ها اعلام می دارد.

انتهای پیام/ ن 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول