اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کشف یک‌تن چوب جنگلی قاچاق در ماسال

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به کشف یک‌تن چوب جنگلی قاچاق در ماسال گفت: نیروهای گشت این ناحیه به یک خودروی نیسان مشکوک شدند که طی عملیاتی یک‌تن چوب قاچاق کشف و ضبط شد.

کشف یک‌تن چوب جنگلی قاچاق در ماسال

 

عبدالرضا یگانی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماسال با اشاره به برقراری گشت‌های رضویون در طول شبانه‌روز و در تمام ایام سال به‌منظور تأمین امنیت پایدار در سطح محلات اظهار کرد: تیم‌های گشت رضویون سپاه ناحیه ماسال متشکل از بسیجیان محلات به‌منظور تأمین امنیت پایدار در طول شبانه‌روز در سطح محلات اقدام به برقراری گشت‌های پیاده و سواره می‌کنند. 

وی با بیان اینکه نیروهای گشت این ناحیه در حین انجام وظیفه به یک خودرو حمل چوب مشکوک شدند، گفت: در پی اشراف اطلاعاتی و عملیات بسیجیان گشت رضویون سپاه ناحیه، خودروی نیسان به دلیل حمل یک‌تن چوب جنگلی غیرمجاز، توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه این خودرو از مسیر بخش پونل شهرستان رضوانشهر  به سمت  دهستان شیخ‌نشین شهر شاندرمن در حال حرکت بود، افزود: دو متهم این پرونده جهت سیر مراحل قانونی بازداشت و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول