اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۲ هزار و ۹۳۰ پرونده اصناف زیر ذره بین تعزیرات/ تشکیل ۲۷ فقره پرونده احتکار در ایلام

روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا کنون 2930 پرونده تشکیل و رسیدگی شد که بیشترین تخلف صنفی در استان ایلام مربوط به عدم درج قیمت است.

۲ هزار و ۹۳۰ پرونده اصناف زیر ذره بین تعزیرات/ تشکیل ۲۷ فقره پرونده احتکار در ایلام

ایوب یاره‌خواهی روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با شیوع کرونا نظارت بر واحدهای صنفی به منظور حفظ آرامش بازار افزایش یافت و از ابتدای سال تا کنون 2930 پرونده تشکیل و رسیدگی شد که بیشترین تخلف صنفی در استان ایلام مربوط به عدم درج قیمت است.

وی افزود: 779 پرونده مربوط به تخلف واحدهای صنفی در تعزیرات حکومتی استان ایلام در زمینه عدم درج قیمت تشکیل شده است.

روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان ایلام بیان کرد: 83 پرونده کم فروشی، 275 پرونده بهداشتی، 27 مورد احتکار و 599 پرونده در زمینه گران‌فروشی واحدهای صنفی در اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ایلام تشکیل و با متخلفان برخورد شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان از طریق گشت مشترک با بازرسان دیگر بخش‌های نظارتی مانند اتاق اصناف، سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، دانشگاه علوم پزشکی،  اداره استاندارد، شبکه بهداشت، معاونت غذا و دارو و دادستانی بر فعالیت واحدهای صنفی استان نظارت می‌کنند.

وی اضافه کرد: کارشناسان اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ایلام بر تخلفات صنفی مانند گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کالای قاچاق و تقلب، احتکار، پرونده بهداشتی و کم فروشی نظارت و در صورت تکرار تخلف نسبت به پلمب واحد اقدام می‌کند.

یاره‌خواهی یادآور شد: بر این اساس از ابتدای سال تا کنون 225 واحد صنفی در استان ایلام به دلیل تخلف‌های صنفی در محدوده اختیارات و وظایف اداره‌کل تعزیرات حکومتی پلمب شده است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه دو تیم گشت مشترک به منظور حفظ آرامش بازار بر فعالیت اصناف استان ایلام نظارت دارند.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول