اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تصور از بین رفتن ویروس کرونا طی 2 هفته تعطیلی درست نیست

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تعطیلی 14 روزه را یک فرصت طلایی برای کنترل شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: آنچه که در این میان باید به آن توجه کرد این است که صاحبان مشاغل و کسب و کار از این تعطیلی‌ها آسیب خواهند دید از این رو باید سبک جدید زندگی و کسب و کار متناسب با ایام کرونایی را تمرین کنند و نباید این تصور به وجود آید که بعد از دو هفته ویروس کرونا از بین خواهد رفت.

تصور از بین رفتن ویروس کرونا طی 2 هفته تعطیلی درست نیست

مصطفی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز اجرای محدودیت‌های کرونایی ابلاغ شده از چند روز گذشته اظهار کرد: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در حال برنامه‌ریزی برای بازدید میدانی از نحوه اجرای این طرح با حضور نمایندگان رسانه‌ها است.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دعوت از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از اهداف برگزاری بازدیدهای میدانی عنوان و تصریح کرد: اهداف اجرای محدودیت‌های کرونایی باید برای مردم تدوین شود.

وی تعطیلی 14 روزه را یک فرصت طلایی برای کنترل شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: آنچه که در این میان باید به آن توجه کرد این است که صاحبان مشاغل و کسب و کار از این تعطیلی‌ها آسیب خواهند دید از این رو باید سبک جدید زندگی و کسب و کار متناسب با ایام کرونایی را تمرین کنند و نباید این تصور به وجود آید که بعد از دو هفته ویروس کرونا از بین خواهد رفت.

محمدی تاکید کرد: باید بر روی سبک زندگی جدید ساز و کارهایی اندیشیده شود تا مردم ضمن زندگی روزمره، با شرایط جدید که ناشی از شیوع ویروس کرونا است سازگار شوند.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مطالبه‌گری از نهادها و دستگاه‌های اجرایی را از انتظارات کادر درمان از رسانه‌ها دانست و ادامه داد: دیگر دستگاه‌ها هم باید به وظایف خود در قبال این شرایط خاص عمل کنند که در این زمینه نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی نمی‌تواند و نباید مسؤولیت‌های انتظامی، فرهنگی و امنیتی را در کنار وظایف درمانی خود در شرایط فعلی ایفا کند و اصلا توان چنین کاری را هم ندارد.

محمدی با اشاره به افزایش تجهیزات در بیمارستان‌ها برای کمک به درمان بیماران افزود: دانشگاه علوم پزشکی در این حیطه در حد توان عمل کرده، ولی در سایر امور باید از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها استفاده شود.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: دانشگاه تلاش می‌کند از ظرفیت گروه‌های جهادی در شرایط خاص امروزی برای بهبود خدمات رسانی به بیماران استفاده شود.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول