اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید از ادارات چاروسا/ از تذکر به مدیران تا جلب کارکنان متخلف+فیلم و تصاویر

امام جمعه، رئیس دادگستری و بخشدار چاروسا از ادارات چاروسا بازدید سرزده کردند و تذکرات لازم ارائه شد.

بازدید از ادارات چاروسا/ از تذکر به مدیران تا جلب کارکنان متخلف+فیلم و تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، رئیس دادگستری چاروسا به همراه امام جمعه قلعه رئیسی، بخشدار چاروسا و نماینده و خبرنگار صداو سیما و خبرگزاری فارس به صورت سرزده از ادارات بخش چاروسا بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا از شهرداری قلعه رئیسی بازدید کردند که شهردار به همراه تعدادی از کارکنان در محل کار حاضر بودند حجت الاسلام انصاری پور رئیس دادگستری لیست کارکنانی که هنوز در محل کار حضور پیدا نکردند را از شهردار خواست و خواستار حضور آنها در دادگستری برای توضیحات شد.

 انصاری پور ضمن خسته نباشید به کارکنان خدمات شهری شهرداری خواستار پاکسازی مداوم شهر در ایام کرونا شد و از شهردار خواست تا دستورات لازم در قبرستان شهر جهت رعایت مصوبات ستاد کرونا را اجرا کنند.

وی با تذکر به کارکنانی که تاکنون غیبت های غیرموجهه داشته و در سطح ادارات خود بی نظمی می کردند تاکید کرد: کارکنانی که تا به امروز در سطح ادارات در بخش چاروسا بی نظمی کرده و در موعد مقرر در محل کار خود حاضر نمی شدند به هوش باشند که زیر ذره‌بین دستگاه قضایی هستند و برخورد می کنیم.

رئیس حوزه قضایی همچنین از شهردار خواست تا نسبت به حفظ بیت المال در وسایل نقلیه شهرداری و پروژه های عمرانی تاکید بسزایی داشته باشند که در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد.

در ادامه  با حضور در مرکز بهداشت و درمان قلعه رئیسی از وضعیت مرکز و رضایت ارباب رجوع نظارت و بازدید کردند که در بدو ورود دو بیمار در مرکز بیش از نیم ساعت منتظر پزشک بودند که با تذکر رئیس دادگستری چاروسا همراه بود و خواستار حضور به موقع پزشک در محل کار شد.

سپس بازدید میدانی از فضای فیزیکی مرکز داشتند که وضعیت نامناسب مرکز باعث شد تا رئیس دادگستری دستور برخورد سرایداران مرکز را بدهد که با رایزنی خواستار وقت دو روزه برای پاکسازی و مناسب کردن محیط برای ارباب رجوع و بیماران شد.

در این بازدید رئیس مرکز بهداشت و درمان در محل کار خود حضور داشت جزء چند کارمند غیبت بودند که با تذکر خواستار حضور کارکنان غایب مرکز در دادگستری شدند.

روان رئیس مرکز بهداشت و درمان قلعه رئیسی با تقدیر از این اقدام که سبب می شود تا  مشکلات ادارات بهتر مشاهده شود بیان کرد: کمبود نیروی انسانی به خصوص در پست سرایداری، مشکلات قطعات رادیولوژی، مشکلات گرمایشی و سرمایشی از مشکلات مرکز است که با رایزنی با رئیس شبکه بهداشت و درمان در دهدشت در حال پیگیری هستیم.

وی همچنین از برطرف شدن مشکلات و تذکرات ارائه شده مسئوولان بخش خبر داد.

 

 

حجت الاسلام انصاری پور در حاشیه این دیدار با بیان اینکه همه ما باید خود را نوکر و خدمتگذار مردم بدانیم یادآور شد: امروز کسی نمی تواند خود را بالاتر از مردم بدانند و این بازدیدها بر مبنای مچ گیری نیست بلکه برای دست گیری مردم است و لازمه این کار نظارت دقیق است.

رئیس دادگستری چاروسا مرکز بهداشت و درمان را خط مقدم بیماری کرونا دانست و گفت: هدف از حضور در مرکز بهداشت درمان عرض خسته نباشید به کارکنان و پزشکان مرکز بود که جدا وضعیت مرکز مایه نگرانی و سبب تاسف برای همه ما شد.

وی با تقدیر از خدمات کارکنان و پزشکان خط بیماری کرونا عنوان کرد: مردم وقتی به مرکز مراجعه می کنند باید از یک فضای مناسب و ایده آل برخوردار باشند که مشاهده می شود وضعیت گرمایشی و سرمایشی خوبی نداشته و مطمئنا نگرانی ارباب رجوع را به همراه دارد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا یکی از وظایف رئیس دادگستری  را ورود به عنوان مدعی العموم دانست که از زمان شروع بکار تذکرات لازم ارائه می شود و به مدیران و کارکنان تذکر می دهیم که مطمئن باشند این بازدیدها و سرکشی ها ادامه دارد و در روزهای آینده با جدیت و در صورت مشاهده تخلف برخورد هم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در کار خود با هیچ کس تعارف ندارد خاطرنشان کرد: همان طور که از مردم انتظار قانون مداری داریم باید خود پایبند قانون باشیم و همانطور که در جاهای از مدیر دفاع قانونی می شود امروز از مدیر و کارمند نظام هم می خواهیم که قانون مدار باشد و در محل کار به موقع حضور و فضای فیزیکی خود را مناسب با یک نهاد در شان نظام و انقلاب برای تکریم ارباب رجوع آماده کند.

انصاری پور با بیان اینکه بازدید میدانی از مشکلات مردم را تاسی گرفته از اقدام انقلابی آیت الله رئیسی در راس دستگاه قضا و دکتر نگین تاجی در استان می‌دانیم؛ گفت: اقدام انقلابی یعنی اینکه در کنار مشکلات مردم باید به فکر مردم باشیم و بازدیدهای میدانی از ادارات، پروژه های عمرانی و روستاها شروع خواهد شد و در این بازدیدها قانون را فصل الخطاب قرار می دهیم.

تجمع جهت نوبت دهی در جلوی مرکز، به موقع حاضر شدن پزشک در محل کار، جدا شدن اتاق تزریقات خانم و آقا در مرکز، رعایت حجاب، پاک سازی فضای فیزیکی مرکز و تکریم ارباب رجوع از مهمترین تذکرات رئیس دادگستری چاروسا در مرکز بهداشت و درمان بود که طی تماس تلفنی رئیس دادگستری با مسوولان شهرستان خواستار برطرف شدن مشکلات مرکز شد.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی هم در این بازدیدها مهمترین مشکل بسیاری از ادارات و مشکلات مردم را نبود نظارت ها دانست و ادامه داد: نظارت چندین ویژگی خوب دارد که نظارت ها سبب رضایت مردم و هوشیاری مسوولان می شود و این اقدام رئیس دادگستری دغدغه بسیاری از مردم را برطرف می کند.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: نبود نظارت ها در گذشته سبب شد تا بسیاری برای کار خود ارزش قائل نباشند و تقریبا در بسیاری از ادارات تکریم ارباب رجوع فراموش شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم این نظارت ها مستمر و منجر به این شود که مردم مشاهده کنند که کسی هست که بر کار آنها نظارت داشته باشد و مطمئنا این نظارت ها سبب هوشیاری مردم و مسوولان می شود که جای تقدیر دارد.

داربام بخشدار چاروسا هم در این بازدیدها وحدت و نظم را شعار مدیریتی خود دانست و گفت: با مدیرانی که سبب بی نظمی شده و در محل کار خود به موقع حاضر نشوند برخورد و حتی منجر به تغییر هم خواهند شد.

وی با بیان اینکه دغدغه امروز همه ما از سوی امام جمعه و رئیس دادگستری و بخشدار به عنوان نماینده دولت در بخش محروم چاروسا کار برای مردم است گفت: از مدیران و کارکنانی که مشاهده شود سبب بی نظمی شده و کار مردم برای آنها اهمیت نداشته باشد برخورد خواهد شد.

بخشدار چاروسا همچنین عدم نظارت ها را سبب بسیاری از مشکلات دانست و گفت: به عنوان نماینده دولت در چاروسا این نظارت را قانونی و به حق می دانم و در کنار امام جمعه و رئیس دادگستری به عنوان بخشدار در زمان های مختلف بازدید خواهم کرد.

گفتنی است، تعدادی از ارباب رجوع در مرکز بهداشت و درمان از این اقدام انقلابی تقدیر و خواستار ادامه دار بودن این بازدیدها و نظارت ها شدند.

گزارش سیدحسن آرمند

انتهای پیام/82021/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول