اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 1 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام گفت: تمام محدودیت‌های مصوب ستاد ملی مبارزه به کرونا در استان به قوت خود باقی است؛ در دو شهرستان ایلام و چرداول که در رنگبندی به عنوان مناطق قرمز معرفی شده‌اند؛ حضور و فعالیت ادارات و دستگاه‌های ضروری و خدمات رسان که قبلا مشخص شده‌اند؛ با حضور حداکثر پنجاه درصد کارمندان مجموعه اداری به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی افزود: باید شیفت بندی لازم از طرف مدیران دستگاه‌های مرتبط انجام گیرد و در این مناطق سایر دوایر دولتی عادی با حضور حداکثر یک سوم کارمندان اداری به مردم خدمات ارائه خواهند داد و در این مناطق حداکثر حضور کارمندان در جلسات اداری ١٠ نفر خواهد بود.

ضرورت شفاف سازی اقدامات شرکت پتروشیمی

جهانگیر رستمزاد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست بحث و بررسی پیرامون مسائل مالیاتی، بیمه‌ای، بانکی و درآمد شرکت‌های پتروشیمی مستقر در استان بر ضرورت شفاف سازی اقدامات این شرکت تاکید کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه استان برای راه اندازی پالایشگاه‌های پتروشیمی ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان است.

وی افزود: بررسی وضعیت این پروژه‌های بزرگ و روند فعالیت آنها و تلاش برای رفع مسایل و مشکلات آنها در تداوم فعالیت آنها موثری است.

تصادف رانندگی در تونل آزادی ایلام یک کشته برجای گذاشت

رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه ایلام از برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ در محور تونل آزادی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم فوت و دو نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: تصادف بین دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به وقوع پیوسته که در این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو سرنشین خودرو نیز به شدت مصدوم شده‌اند؛ علت تصادف از سوی راننده یکی از خودروها به علت تجاوز به چپ اعلام شده است.

تردد شبانه وسایل نقلیه شخصی درشهر ایلام و سرابله ممنوع اعلام شد

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح در کلیه معابر درونشهری ایلام و سرابله ممنوع است.

وی افزود: در راستای مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا استان مرحله دیگری از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به منظور حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا از امشب تا اطلاع بعدی در شهرهای قرمز اجرا می‌شود. 

انتهای پیام/ 970877

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول