اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آبان، ماه رکوردزنی کرونا در کهگیلویه

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: یک چهارم موارد مثبت و یک پنجم فوتی‌های ناشی از کرونا در آبان ماه روی داد.

آبان، ماه رکوردزنی کرونا در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمدطاهر طیب‌زادگان امروز در نشست شورای سلامت که به ریاست معاون فرماندار برگزار شده بود اظهار داشت: سیاه‌ترین روزهای کرونایی شهرستان در آبان ماه رقم خورد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت:یک چهارم موارد مثبت و یک پنجم فوتی‌های کرونایی شهرستان مربوط به آبان ماه بود.

وی رکوردزنی تعداد بیماران بستری را از دیگر رویدادهای نامیمون یک ماه گذشته برشمرد و ادامه داد: بیماری به خارج از حوزه مرکزی گسترش یافت آمار مبتلایان دیشموک سیر صعودی گرفت و این ناشی از نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات بود.

طیب‌زادگان با اشاره به اینکه کهگیلویه جزء 54 شهرستان محدودیت سراسری قرار گرفت، افزود: دو هفته پایانی آبان ماه یکسری محدودیت‌ها اعمال شد و تأثیر خوبی در کاهش میزان بستری‌ها داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اذعان داشت: افزایش شدید بیماری و فوتی‌ها مؤید این است که بیماری کنترل نشده است.

وی با اشاره به رویکرد جدید ستاد ملی مقابله با کرونا اجرای طرح محله و خانواده محور شهید سلیمانی را یادآور شد و افزود: انتظار می‌رود مطابق دستورالعمل اجرایی شود و همکاری لازم صورت گیرد.

طیب‌زادگان در واکنش به انتقاد یکی از پزشکان از وضعیت بیمارستان گفت: نسبت به مشکلات و کمبودها اشراف کامل داریم از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌دهی به بیماران استفاده می‌کنیم. مشکلات موجود مربوط به امروز نیست همین شخصی که انتقاد کرده روزی مسؤول بیمارستان بود و باید پاسخگوی وضعیت می‌بود اما امروز دنبال تنش‌زایی است.

وی در خصوص کمبود پزشک عفونی در بیمارستان گفت: در شرایط همه متخصصان موظفند بیماارن کرونایی را ویزیت کنند صرفا مربوط به پزشک عفونی نیست. اینکه همکاری تاکنون بیمار کرونایی ویزیت نکرده و در رسانه دنبال تنش باشد زیبنده مجموعه نیست.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول