اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سفر یک روزه رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بهره‌برداری از ۱۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور انجام می‌شود.

سفر یک روزه رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امید محترمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح برنامه سفر یک‌روزه رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به استان مرکزی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تفکر بسیج گفتمان خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در کشور طنین‌انداز شده و به تعبیری امروز صحنه مبارزه با دشمنان خدمت به مردم است و خوشبختانه بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی پیشگامان این عرصه هستند که در طول سال‌ها دستاوردهای بزرگ و اثربخشی را به ماندگار گذاشته‌اند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری در طی این سال‌ها تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی کشور است که خوشبختانه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در طی این چند سال از این امتحان بزرگ موفق بیرون آمده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بهره‌برداری از ۱۸۱ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی پیش‌بینی شده که با توجه به اینکه روز دوم آذرماه ویژه‌برنامه استان مرکزی در سطح کشور است این پروژه‌ها به شکل متمرکز در سطح استان و ویدئوکنفرانسی با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور انجام می‌شود.

محترمی ادامه داد: پروژه‌ها شامل ۵ طرح آب شرب، ۲۴ طرح انتقال آب، ۲۰  مورد استخر و بندهای خاکی، ۱۴ مورد قنوات، ۶ مورد خدمات روستایی شامل پل و راه‌های روستایی،  ۱۰ مورد مراکز فرهنگی و مذهبی و ۱۰۲ مورد منزل مسکونی محرومین است که ارزش ریالی پروژه‌ها ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: شرکت در کارگروه بسیج سازندگی استان مرکزی به شکل ویدئوکنفرانس با حضور اعضای کارگروه و فرمانداران، تجلیل از ۱۲۰ گروه جهادی فعال به شکل غیرمتمرکز از طریق ویدئوکنفرانس و افتتاح چند پروژه از دیگر برنامه‌های سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خواهد بود که لازم به ذکر است کلیه برنامه‌ها با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و با کمترین تعداد حضور افراد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول