اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

درخواست از تهرانی ها برای پاکسازی معابر/ پایتخت برای بارش برف و باران آماده است؟

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به آمادگی کامل مدیریت شهری در صورت وقوع شدید بارش برف و باران در پایتخت گفت: مشارکت شهروندان در پاکسازی معابر ضرورت دارد.

درخواست از تهرانی ها برای پاکسازی معابر/ پایتخت برای بارش برف و باران آماده است؟

ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره بارش باران در پایتخت و آمادگی مدیریت شهری اظهار داشت: کارنامه مدیریت شهری طی سه سال گذشته نشان می‌دهد آینده‌نگری در برنامه‌های اجرایی شهرداری پایتخت دیده شده است.

وی گفت:‌علیرغم بارندگی‌ها در سال گذشته و آغاز آن در سال جاری آب‌گرفتگی و مشکلات عبور و مرور و سد معبر بسیار اندک بوده و یا وجود نداشته است.

خداکرمی از آمادگی 100 درصدی مدیریت شهری جهت مقابله با مشکلات ناشی از بارش‌های شدید برف و باران گفت: اعضا شورا نظارت‌های لازم در همه مناطق پایتخت در این زمینه دارند و برای روزهای برفی نیز پایتخت آماده است.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: بارش‌های شدید برف ممکن است تبعاتی به همراه داشته باشد که همه باید نسبت به آن مسؤولیت‌پذیر باشیم به عنوان مثال پاکسازی معابر کوچک جلوی منازل و یا مغازه‌ها از جمله اقدامات مشارکتی است که شهروندان می‌توانند انجام دهند.

وی به لزوم همکاری مردم و شهروندان با شهرداری تهران در اداره شهر در روزهای برفی و بارانی گفت:‌انداختن زباله در مسیر عبور آب سبب انسداد کانال‌ها می‌شود بنابر این از شهروندان درخواست داریم که به هیچ عنوان زباله‌های خود را در جوی‌های آب رها نکنند.

وی گفت:‌معابر بزرگ پایتخت را شهرداری همزمان با بارش برف و باران پاکسازی می‌کند ولی برای معابر کوچک همکاری مردم ضروری است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول