اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه بسیاری از مشکلات را حل می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان مینودشت گفت: گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه به ویژه بین دستگاه‌های مسوول و اجرایی علاوه بر تقویت روحیه بسیجی در کارها بسیاری از مشکلات را نیز حل می‌کند.

گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه بسیاری از مشکلات را حل می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از مینودشت، یعقوب مصطفی‌لو صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش پر رنگ‌تری نسبت به سایر دستگاه‌ها داشته و تلاش می‌کند که همه فرمایشات مقام معظم رهبری در رسیدن به تمدن نوین اسلامی را محقق کند.
وی تصریح کرد: بسیج در راستای ترویج فرهنگ بسیجی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب رسالت سنگینی داشته و گسترش و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه به ویژه در بین دستگاه‌های اجرایی و مسئول علاوه بر تقویت روحیه بسیجی در کارها می‌تواند بسیاری از مشکلات را نیز حل کند.
فرمانده سپاه شهرستان مینودشت با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد: شعار محوری بسیج پیشرو خدمت امید‌آفرین بوده و در این هفته ۱۷۰ برنامه اجرا خواهد شد که از این تعداد ۳۶ برنامه شاخص است.
وی با بیان اینکه شیوع کرونا در جای جای کشور سبب شده تا بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی انجام شود، بیان داشت: یکی از اولویت‌های ما حفظ سلامت مردم بوده و در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی و به صورت لایو برگزار می‌شود.
مصطفی‌لو گفت: برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهدا و بسیجیان پیشکسوت، اجرای مسابقات فرهنگی و دیگر برنامه‌ها به صورت مجازی خواهد بود.
وی تصریح کرد: در روز پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و تحقق منویات مقام معظم رهبری پویش «کمک‌های مومنانه» در شهرستان برگزار می‌شود که تعداد و نحوه توزیع آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول