اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تعطیلی دو هفته‌ای ورزش همدان/ به ۱۰ باشگاه تذکر داده شد

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان از آغاز محدودیت‌های ورزشی کرونایی در استان همدان از یکم آذرماه خبر داد.

تعطیلی دو هفته‌ای ورزش همدان/ به ۱۰ باشگاه تذکر داده شد

حمدالله چاروسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در استان همدان اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی با هدف کاهش آمار ابتلا و مرگ‌ومیر کرونایی «تمام فعالیت‌های ورزشی در اماکن ورزشی خصوصی و دولتی» از امروز به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اکیپ‌های نظارتی ما در شهرستان‌ها و مرکز استان بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند و در صورتی که باشگاه‌ها خلاف دستور و تصمیمات گرفته شده عمل کنند، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در سطح استان بیش از ۲۶۰ باشگاه ورزشی داریم تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد کارشناسان ما محدود است هفته گذشته بیش از ۶۰ مورد سرکشی داشتیم و به بیش از ۱۰ باشگاه تذکر مکتوب داده شد.

وی گفت: با توجه به‌ ضرورت حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه با هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل برخورد قانونی خواهد شد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

چاروسایی خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزشکاران استان همدان الگویی پیشرو برای رعایت محدودیت‌های کرونایی در کشور باشند تا شاهد روند نزولی ابتلا در استان و کشور باشیم.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول