اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جزئیات برگزاری جلسات صحن و کمیسیون‌های مجلس در شرایط کرونایی

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: جلسات صحن و کمیسیون‌ها در هفته جاری و هفته آینده در فضای جدیدی برگزار خواهد شد و نمایندگان به هنگام جلسات مجلس عده ای در صحن و عده‌ای در سالن مشروطه و کمیسیون تلفیق حضور خواهند داشت.

جزئیات برگزاری جلسات صحن و کمیسیون‌های مجلس در شرایط کرونایی

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در هفته جاری و هفته بعد جلسات مجلس در فضای جدیدی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که نمایندگان به هنگام برگزاری جلسات صحن با رعایت فاصله حداقل یک و نیم متر در صحن حضور خواهند داشت، افزود: نمایندگان در زمان برگزاری جلسات مجلس، عده‌ای در صحن و عده‌ای در سالن مشروطه و عده‌ای نیز در کمیسیون تلفیق حضور دارند و نمایندگانی که در سالن مشروطه و تلفیق حضور دارند کار خود را از طریق تبلت دنبال می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: زمان برگزاری جلسات صحن نیز به دو زمان یک و نیم ساعته تقسیم می‌شود، به این ترتیب که از 8 تا 9:30 جلسه برگزار می‌شود و پس از آن به مدت 30 دقیقه تنفس خواهیم داشت و پس از آن از ساعت 10 تا 11:30 ادامه جلسه برگزار می‌شود.

حاجی دلیگانی با بیان این که جلسات صحن از رادیو فرهنگ پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این ایام نماز به صورت جماعت برگزار نمی‌شود و ناهارخوری مجلس نیز بسته خواهد بود.

وی افزود: جلسات صحن در روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود و جلسات کمیسیون‌ها صبح روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد و مجلس بعدازظهرها برنامه‌ای نخواهد داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: همان طور که گفتم جلسات کمیسیون‌ها صبح روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود و جلسات در کمیسیون‌ها با حضور 15 نفر از اعضا رسمیت خواهد داشت و به همین خاطر با توجه به حضور 15 نفره نمایندگان در کمیسیون‌ها و رعایت فاصله حداقل یک و نیم متر، جلسات آنها در کمیسیون‌های خودشان برگزار می‌شود و نیازی به برگزاری جلسات کمیسیون‌ها در سالن مشروطه، تشریفات و... نیست.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: نمایندگان در این دو هفته به حوزه‌های انتخابیه خود نخواهند رفت و در تهران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول