اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه اندازی مرکز پاسخگویی «صدای آموزش» در گنبدکاووس

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گنبدکاووس، از راه‌اندازی مرکز پاسخگویی صدای آموزش به صورت رایگان در این شهرستان مرزی خبر داد.

راه اندازی مرکز پاسخگویی «صدای آموزش» در گنبدکاووس

الهه فدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه بخش زیادی از دانش‌آموزان شهرستان گنبدکاووس در مناطق مرزی و محروم مشغول به تحصیل هستند، افزود: در شرایط ویژه و حساس کرونایی اخیر همه ما وظیفه داریم در راستای کمک به این عزیزان گام‌های موثر و نتیجه‌بخشی را برداریم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی برای دانش‌آموزان یکی از اقداماتی است که از جانب ما می‌تواند محقق شود، افزود: به همین منظور سامانه پاسخگویی تلفنی «صدای آموزش» در شهرستان گنبدکاووس با محوریت اداره آموزش و پرورش راه‌اندازی می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در تشریح فعالیت این سامانه، خاطرنشان کرد: در این سامانه دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌توانند سئوالات آموزشی و علمی خود را از طریق تماس با شماره‌های اعلام شده مطرح کرده و جواب سئوالات خود را از آموزگاران مجرب آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس دریافت کنند.

فدایی با بیان اینکه در این طرح بالغ بر ۲۶ آموزگار باتجربه، متخصص و کارآزموده آموزش و پرورش در این طرح شرکت می‌کنند، ادامه داد: این آموزگاران از پایه‌های پیش دبستانی تا ششم ابتدایی با ما همکاری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه سامانه «صدای آموزش» در روزهای شنبه الی چهارشنبه هر هفته در ساعات مشخص شده در خدمت دانش‌آموزان و اولیای آنان خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح هم به عدالت آموزشی کمک کرده باشیم و در راستای تحقق اهداف خود در کیفیت بخشی آموزش در زمان کرونا گام برداریم.

معاون آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با درخواست از اولیای دانش آموزان برای توجه بیشتر به آموزش فرزندانشان در منزل در شرایط فعلی، گفت: در چنین شرایطی که ناچار به آموزش‌های برخط و از راه دور هستیم نقش خانواده‌ها در اثربخشی بیشتر آموزش غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول