اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اختصاص 200 میلیارد تومان برای ادامه آزادراه مراغه - هشترود

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه از اختصاص 200 میلیارد تومان برای سرگیری اجرای آزادراه مراغه – هشترود خبرداد.

اختصاص 200 میلیارد تومان برای ادامه آزادراه مراغه - هشترود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدعلی موسوی‌حسینی اظهار داشت: با پیگیری مسوولان استان و شهرستان، دستور تامین اعتبار برای این طرح توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شده است.

وی اضافه کرد: پس از یک‌سال توقف اجرای این طرح و با قول مساعد دکتر نوبخت ماشین‌آلات راه‌سازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به‌عنوان پیمانکار طرح در حال استقرار برای اجرای طرح است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به پیشرفت بالای 60 درصد قطعه‌های 2 و 3 این طرح به طول 32 کیلومتر گفت: این دو قطعه در صورت تخصیص اعتبار تا مرداد سال آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی گفت: استانداری آذربایجان‌شرقی نیز به‌صورت جدی در حال پیگیری تامین و تخصیص اعتبار برای اجرای آزاد‌راه مراغه - هشترود است.

موسوی افزود: برای بهره‌برداری از این آزادراه یک‌هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

گزارش فارس حاکی است، عملیات اجرایی آزاد‌راه مراغه- هشترود به طول بیش از 110 کیلومتر از سال 93 آغاز شده و از یک‌سال پیش به خاطر نبود اعتبار اجرای طرح متوقف شده است.

جاده قدیم مراغه - هشترود به خاطر حجم بالای تردد ماشین‌های سنگین استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و شمال کردستان از مسیرهای پر تصادف در شمال‌غرب کشور است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول