اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعلام جزئیات طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه اصناف گروه‌های 2 و 3 و 4 شهرستان از ابتدای آذرماه به مدت 2 هفته تعطیل هستند، گفت: مقدمات کار فراهم و اطلاع‌رسانی‌های لازم به کسبه انجام شده است.

اعلام جزئیات طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: به دنبال تصویب طرح جامع محدودیت‌های مقابله با بیماری کرونا از طریق ستاد ملی و ابلاغ به همه شهرستان‌ها، امروز جلسه‌ قرارگاه عملیاتی در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز و در راستای مصوبات طرح جامع، تصمیماتی گرفته شد که از جمله مهمترین آن‌ها، تعطیلی تمامی اصناف مشمول گروه‌های 2 و 3 و 4 است.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه اصناف گروه‌های 2 و 3 و 4 شهرستان از ابتدای آذرماه به مدت 2 هفته تعطیل هستند، گفت: مقدمات کار فراهم و اطلاع‌رسانی‌های لازم به کسبه انجام شده است.

طولابی بیان داشت: از طریق دستگاه‌های متولی، اکیپ‌های نظارتی پیش‌بینی شده که از ابتدای آذر در سطح بازار حضور پیدا خواهند کرد و بر اساس مصوبه همه صنوف به جز گروه یک مابقی بایستی تعطیل شوند.

وی از تعطیلی همه مراکز آموزشی خبر و ادامه داد: مدارس و مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی، اماکن آموزشی بخش خصوصی و حوزه های علمیه همگی به مدت 2 هفته تعطیل هستند.

فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر عدم برگزاری هرگونه مراسم‌های مذهبی، اجتماعی و فرهنگی، افزود: هرگونه فعالیت‌ در مساجد، مصلی‌ها، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی طی مدت یاد شده ممنوع است.

طولابی با اشاره به اعمال محدودیت در ترددهای وسائط نقلیه شخصی، افزود: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به خرم‌آباد ممنوع است و در صورت تخلف مبلغ یک میلیون تومان طی هر 24 ساعت یکبار جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: در 4 محور ورودی به شهر خرم‌آباد اکیپ‌های فیزیکی پلیس راه، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی مستقر شده‌اند و ترددها را به صورت 24 ساعته کنترل می‌کنند.

فرماندار خرم‌آباد همچنین به اعمال محدودیت تردد شبانه در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، از ساعت 21 تا 4 صبح این محدودیت برقرار است و خودروهای شخصی حق تردد در این بازه زمانی را ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول