اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نارضایتی از قطع گاز بیش از ۴۰ جایگاه گاز طبیعی استان اصفهان

مسعود خاتمی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، در نامه‌ای خطاب به وزیر نفت خواستار رفع نارضایتی‌ها و اندیشیدن تدابیر برای قطع گاز بیش از ۴۰ جایگاه گاز طبیعی استان شد.

نارضایتی از قطع گاز بیش از ۴۰ جایگاه گاز طبیعی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود خاتمی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای خطاب به بیژن زنگنه، وزیر نفت، خواستار رعایت استاندارد و تدابیر لازم جهت حل مشکل نداشتن گواهی بازرسی استاندارد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان و شرکت گاز استان اصفهان که موجب قطع گاز بیش از ۴۰ جایگاه گاز طبیعی استان و ایجاد نارضایتی شده است، شد.

در این نامه آمده است که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان و شرکت گاز استان اصفهان در ۶ ماه اخیر به دلیل نداشتن گواهی بازرسی استاندارد، گاز بیش از ۴۰ جایگاه گاز طبیعی استان را قطع کرده و موجب نارضایتی استفاده‌کنندگان، از گاز طبیعی جهت سوخت خودرو، به‌ویژه رانندگان تاکسی شده است.

در ادامه نامه تصریح شده است: به همین دلایل نیازمند رعایت استاندارد است و باید تدبیر لازم در این خصوص اندیشیده شود و از انجام کارهایی که در این وضعیت اقتصادی، موجبات نارضایتی و بدبینی مردم به مصوبات مجلس و اجرای آن توسط دولت را در پی دارد، خودداری شود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول