اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی خفیف شاگردان نویدکیا در نخستین بازی در نقش‌جهان

تیم‌های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سپاهان همراه بود.

پیروزی خفیف شاگردان نویدکیا در نخستین بازی در نقش‌جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:20 و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان میزبان آلومینیوم اراک رفت.

پس از گذشت چند دقیقه ابتدایی بازی، سپاهان میزبان سوار بر بازی شد و در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و در تدارک حمله بود؛ در طرف دیگر آلومینیوم در چند صحنه خطرناک ظاهر شد و شانس گلزنی داشت.

در ادامه نیمه دوم نیز طلایی‌پوشان سپاهان عطش بیشتری برای گلزنی داشتند و یک موقعیت خوب را سروش رفیعی از دست داد؛ شاگردان خطیبی در آلومینیوم هم بیشتر به دنبال حراست از دروازه خود بودند، این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز بازیکنان سپاهان برای باز کردن دروازه آلومینیوم حملات زیادی را روی دروازه حریف ترتیب دادند و فقط در یک صحنه به گل رسیدند؛ سفید‌پوشان آلومینیوم نیز حرف زیادی برای گفتن نداشتند و بیشتر به دنبال استفاده از تک موقعیت‌ها بودند.

در ادامه نیمه دوم شاگردان خطیبی برای جبران گل خورده تلاش کردند اما موفق نشدند و این سپاهان بود که در ضد حملات شانس افزایش اختلاف را داشت اما موقعیت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت.

این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید و شاگردان محرم نویدکیا به نخستین برد خود در لیگ برتر دست پیدا کرده و با دست پر از این دیدار خانگی بیرون آمدند؛ آلومینیوم نیز دومین شکست خود در لیگ برتر را تجربه کرد.

داور: عبدالنبی پورخلف

کمک‌داوران: ولی کاووسی، رحیم حاجی‌پور و ایمان کهیش

کارت زرد: سیدمهدی حسینی دقیقه 26 و رضا حسن‌پور دقیقه 37 از آلومینیوم - سروش رفیعی دقیقه 62 از سپاهان

کارت قرمز: محمد علی‌نژاد دقیقه 70 از آلومینیوم

گل: سجاد شهبازز‌اده دقیقه 57 برای سپاهان

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژاد‌مهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی (مهدی کیانی)، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی (دانیال اسماعیلی‌فر)، محمدرضا خلعتبری (محمد محبی) و سجاد شهباززاده (روح‌الله باقری)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب آلومینیوم اراک:

رضا حسن‌پور، محمد ایرانپوریان (محمدجواد عباسی)، رامتین سلیمان‌زاده، سیدمهدی حسینی، امید سینگ، پوریا آریاکیا، محسن ربیع‌خواه، مصطفی احمدی، امیرمحمد هوشمند، مرتضی آقاخان و جابر انصاری (محمد علی‌نژاد)

سرمربی: رسول خطیبی

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 8

ضربه خطا به سود آلومینیوم را بازیکن این تیم به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر هوشمند را دروازه‌بان سپاهان از زیر تیرک افقی به کرنر فرستاد.

- دقیقه 27

خطا به سود سپاهان پشت محوطه جریمه آلومینیوم اعلام شد که ضربه زیبای محمدرضا خلعتبری با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

- دقیقه 41

روی اشتباه دروازه‌بان و مدافع آلومینیوم سروش رفیعی پشت محوطه جریمه با دروازه خالی آلومینیوم رو به رو شد اما ضربه این بازیکن در عین ناباوری از کنار دروازه به بیرون رفت.

- دقیقه 45+3

ضربه سروش رفیعی روی خطای اعلام شده به سود سپاهان چسبیده به محوطه جریمه آلومینیوم از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت و راهی به دروازه پیدا نکرد.

- دقیقه 57

مرتضی منصوری با نفوذ به محطوه جریمه و یک پاس خوب سجاد شهباز‍زاده را مقابل دروازه صاحب توپ کرد و این بازیکن به هرروشی بود توپ را وارد دروازه آلومینیوم کرد و نخستین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 70

محمد علی‌نژاد بازیکن آلومینیوم که در ابتدای نیمه دوم به میدان آمد به دلیل خطای شدید روی بازیکن سپاهان از زمین بازی اخراج شد.

- دقیقه 75

پاس دیدنی محبی در محوطه جریمه آلومینیوم به شهباززاده رسید و این بازیکن نیز با یک پاس خوب حسینی را مقابل دروازه خالی آلومینیوم قرار داد اما حسینی نتوانست گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول