اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

صفوی: آغاز تولید «شبکه کوچک» از آذرماه/ رونمایی از دکورهای مجموعه

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شبکه کوچک» گفت: این مجموعه تلویزیونی از فردا مقابل دوربین می رود و از دی ماه نیز به پخش می رسد.

صفوی: آغاز تولید «شبکه کوچک» از آذرماه/ رونمایی از دکورهای مجموعه

«مسعود صفوی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شبکه کوچک» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: نگارش این مجموعه تلویزیونی به قسمت ۸۰ رسیده است و تا ۱۰۴ قسمت ادامه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: طراحی و ساخت عروسک ها انجام شده است و طراحی تصویری محمد خیراندیش و ساخت عروسک ها نیز به طور کامل انجام شده است. عروسک ها تست شده و حدود یک ماه است که جلسه های روخوانی و تمرین نیز ادامه دارد. 

 

این تهیه کننده بیان داشت: ما در ظرف مدت ۶۵ روز سوله ای سه هزار متری را به استودیو تبدیل کردیم. ابتدا سوله را به استودیو و سپس زیرساخت ها را آماده کردیم و در حال حاضر ۲۰ درصد از دکور باقی مانده است. 

وی درباره زمان کلید خوردن این مجموعه تلویزیونی نیز گفت: از فردا ضبط بخش عروسکی ما با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود. 

 

صفوی ادامه داد: شبکه کوچک یک شبکه است که کاراکترهای انیمیشن و عروسکی آن را تاسیس کردند و با هم چنین شبکه ای را اداره می کنند. این شبکه مثل شبکه های دیگر اخبار، سریال، کارتن و ... دارد. تولید سریال های انیمیشن به پایان رسیده مثل سریال «نت سلطان» که یکی از سریال های این شبکه است و بعضی آیتم ها مثل انیمیشن ها تا چند قسمت ساخته شده است. 

وی در پایان نیز گفت: دو بازیگر در این مجموعه داریم که چهره نیستند و به صورت قطعی و نهایی نشدند اما تست هایی از آنها گرفتیم و اگر مورد توافق مان نشدند از بازیگرهای چهره استفاده خواهیم کرد. 

 

به گزارش فارس، امیر سلطان احمدی کارگردانی این اثر را به عهده دارد. 

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: طراح صحنه: سپیده شریفی، مشاور معماری: آریا حروفی، مشاور اجرا:علی اعلمی، تصویر گر: مسیح جوادی، سرپرست گروه اجرا: مجید رجبی، رضا جهاندیده، با سپاس ویژه از احمد رجبی، همکاران، اجرا: زینال اوجاقی محمودی، سامان کهزادی، امیر مافی، اسحاق گرشاسبی، یاسر سربلند، ارکان تیموری، مسئول هماهنگی:بهنوش فرنیان. صدا پیشه‌های شبکه: بهادر مالکی، محمد عسکری، الکا هدایت، آزاده مویدی، امیر میرآقا. صدا پیشه مدرسه: بهادر مالکی، حامد جعفری کیا، مهدی شاه‌پیری(۲ صدا)، مرتضی مشکات. عروسک‌گردان شبکه: علی اعتصامی فر، سینا رستگاری، مهدی برقعی، نگار شهبازی، شیما بخشنده. عروسک گردان مدرسه: علی اعتصامی فر، پیمان فاطمی، مهدی برقعی، حسین نعیمی، شیما بخشنده، حامد ذبیحی.

 

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «شبکه کوچک» محصول مشترک شبکه دو سیما و مرکز پویانمایی صبا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول