اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری ۲هزار و ۶٠٠برنامه در هفته بسیج در زنجان

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:همزمان با هفته بسیج ۲ هزار و ۶۰۰ برنامه اجرا می‌شود.

برگزاری ۲هزار و ۶٠٠برنامه در هفته بسیج در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعار امسال هفته بسیج «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تلاش مستمر بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و ... بیان کرد: بزرگترین خدمت بسیج در دوران دفاع مقدس، مقاومت در برابر دشمنان بود.

 وی با اشاره به اینکه سپاه انصارالمهدی(عج) در سال گذشته یک هزار و 816 پروژه عمرانی مختلف اجرایی کرده است، افزود: این طرح‌ها در قالب بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی اجرایی شده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه اجرای 501 پروژه عمرانی،۱۹۲پروژه فرهنگی، 48 پروژه در حال انجام در حوزه آبرسانی و... توسط بسیج در حال انجام است، بیان کرد: توزیع 150 سری جهیزیه، 5 هزار بسته نوشت افزار و لوازم التحریر در بین دانش‌آموزان، پخت و توزیع بیش از 50 هزار پرس غذای گرم و ضدعفونی 12هزار و 500 نقطه توسط گروه‌های جهادی و بسیجیان نیز در سال 1398-1399 انجام شده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از تهیه و توزیع بیش از 220 هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا نیز خبر داد و گفت: 109 کارگاه دوخت ماسک، دستکش و ملزومات پزشکی نیز در این ایام راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج طی سال‌جاری با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 608 برنامه در قالب 90 عنوان در طول هفته بسیج در استان زنجان اجرایی می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه امیدآفرینی با ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تمرکز بر ابتکارات و خلاقیت و معرفی سبک زندگی اسلامی ایرانی از رویکردهای هفته بسیج است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به معاینه و ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم توسط جهادگران سلامت ادامه داد: پویش  نذرخون در هفته بسیج انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پویش سلیمانی‌ها همزمان با هفته بسیج گفت: آئین رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس و افتتاح فروشگاه کتاب‌های ویژه دفاع مقدس، برگزاری مسابقه گام دوم انقلاب و وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های این هفته است. 

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول