اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

شیوع کرونا در ۳ شهرستان خراسان شمالی قرمز است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های استان گفت: ۳ شهرستان فاروج، بجنورد و اسفراین در وضعیت قرمز شیوع و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

شیوع کرونا در ۳ شهرستان خراسان شمالی قرمز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد افشین دلشاد امشب در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خراسان شمالی با اشاره به آخرین شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۵ مورد جدید شناسایی و ۶۵ مورد نیز بستری جدید اتفاق افتاده است.

وی به برنامه آتی مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه اشاره کرد و گفت: مقابله با کرونا به‌صورت محور و با کمک بسیج و سایر سازمان‌ها اجرایی می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر سازماندهی نیروهای مختلف در مقابله با کرونا تصریح کرد: در این طرح افراد مبتلابه کرونا شناسایی می‌شوند که یا در منازل می‌مانند یا در نقاهتگاه‌ها بستری و مراقبت می‌شوند.

وی ادامه داد: در تیم‌های جدید مقابله با کرونا ۳ گروه ایجاد می‌شود که از جمله تیم‌های مراقبتی به مسئولیت علوم پزشکی، تیم‌های عملیاتی با کمک بسیجیان داوطلب و تیم‌های بررسی و پایش اقدامات و صنوف فعال است.

دلشاد آموزش‌های همگانی در روستاها و شهرها را ازجمله برنامه‌های در جریان مقابله با کرونا بیان کرد و گفت: براساس آخرین آمار ۳ شهرستان خراسان شمالی وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌ها وضعیت نارنجی دارند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: بجنورد، فاروج و اسفراین در وضعیت قرمز و سایر شهرستان‌ها وضعیت نارنجی هستند که این رنگ بندی‌های وضعیت شیوع کرونا در دوشنبه هر هفته اعلام می‌شود و بر همان اساس محدودیت‌ها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول