اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کارگروه نظارت بر اماکن عمومی در کنگان تشکیل شود

فرماندار شهرستان کنگان گفت: کارگروه نظارت بر بازارها و اماکن عمومی شهرستان کنگان تشکیل شود و با متخلفان برخورد کند.

کارگروه نظارت بر اماکن عمومی در کنگان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، سیدعلی پاک ‌نژاد صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان کنگان ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: امروز باید زندگی با کرونا را یاد بگیریم، خوشحال و خرسندم که با همکاری مردم شهرستان وضعیت شهرستان در قسمت نارنجی قرار گرفته است که امیدوارم با تداوم این همکاری‌ها بتوانیم از این وضعیت نیز بگذریم.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: امروزه هرچه از تعداد بیماران بیمارستان کم شود بهتر می‌توان برای بیماران حاد کرونایی خدمات ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و محدویت‌های ۳و۴ شامل آن‌ می‌شود افزود: کارگروه مشترک برای بازدید از بازارها و اماکن عمومی شهرستان تشکیل شود و تعطیلی عروسی‌ها و عزاداری‌ها به صورت جدی دنبال شود.

پاک‌نژاد عنوان کرد: خانه‌ باغ‌هایی که در آن‌ها تجمعات و مراسم عروسی و.. برگزار می‌شود شناسایی و با آن‌ها به صورت جدی برخورد شود.

فرماندار کنگان افزود: ادارات شهرستان در رعایت نکات بهداشتی کم کاری نکنند و به افرادی که فاقد ماسک هستند هیچگونه خدماتی ارائه ندهند و بانک‌ها نیز شامل این مصوبه هستند.

وی ادامه داد: از پلیس راهور و شهرداری در اعمال محدودیت‌های هفته پیش صمیمانه سپاسگزارم و این محدویت‌ها در سطح شهرستان ادامه داشته باشد و افراد متخلف جریمه شوند.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان کنگان مطرح کرد: آرایشگاه‌ها و مراکزی که به برگزار کنندگان مراسم عروسی خدمات ارائه می‌دهند باید شناسایی و با آن‌ها برخورد کنند؛ همچنین حضور همراه بیمار کرونایی در بخش کرونایی بیمارستان مطلقا ممنوع است‌.

پاک‌نژاد کرد: برگزاری عروسی و مراسم تشییع جنازه در شهرستان در این دو هفته مطلقا ممنوع است و مسؤولان قضایی و نیروی انتظامی با متخلفان برخورد کنند، آرامستان‌ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

رییس شورای تامین شهرستان کنگان گفت: سمن‌ها و رسانه‌ها در فضای مجازی نسبت به آگاه سازی و تشویق مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نمایند. دستگاه قضا با افرادی که به گروه‌های نظارتی تهدیدی وارد می‌کنند حتما برخورد کنند.

به گزارش فارس، تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های شهر و روستا، جمع آوری کودکان کار، رعایت پرتکل‌های بهداشتی از طرف صنوف، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک توسط سمن‌ها و رسانه‌ها در فضای مجازی، تشکیل کارگروه نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با محوریت شبکه بهداشت و درمان، ممنوعیت فعالیت دو هفته‌ای گروه‌های شغلی 3 و 4 در شهرستان کنگان، تعطیلی آرامستان‌ها و پارک‌ها و بوستان شهری و روستایی، جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی و تشییع جنازه و برخورد با آرایشگاه‌ها، تشریفات و گل فروشی‌ها و مراکز خدمات دهنده به عروسی‌ها از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول