اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشهد در زمره کلانشهرهای اجرای محدودیت‌های شدید است

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی گفت: پیرو ابلاغ ریاست جمهوری و ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های شدید اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا در مشهد همانند دیگر کلانشهرها و ۲۵ مرکز استان کشور از اول آذر ماه اجرا می‌شود.

مشهد در زمره کلانشهرهای اجرای محدودیت‌های شدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر محمدحسین بحرینی اظهار کرد: پیرو ابلاغ ریاست جمهوری و ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های شدید اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا در مشهد همانند دیگر کلانشهرها و ۲۵ مرکز استان کشور از اول آذر ماه اجرا می‌شود.

بر این اساس مطابق مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت همه مشاغل به استثناء «مشاغل سطح یک» به مدت دو هفته متوقف و تعطیل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد «مشاغل سطح یک» را که مستثنی از محدودیت در فعالیت هستند «شغل‌های ضروری شامل واحدهای فروش مواد غذایی، نهادهای خدماتی در حوزه آب، برق، گاز، تلفن، حمل و نقل، نیروهای امداد و نجات و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی» برشمرد.

وی گفت: همچنین در طول این مدت خودروهای فاقد پلاک بومی حق رفت و آمد به مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی را ندارند و هر شهروند در صورت تخطی از این امر، با برخورد قانونی پلیس و جریمه سنگین روبرو می‌شود.

بحرینی به محدودیت در فعالیت مکان‌های مذهبی و فرهنگی نیز اشاره و بیان کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ظرف دو هفته مورد نظر آیین‌های نماز جماعت و نماز جمعه نیز در مناطق دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از لحاظ شیوع ویروس کرونا، اقامه نمی‌شود.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول