اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

در پی گزارش فارس نیروی انتظامی معتادان تپه شیخ‌سلام سنندج را جمع‌آوری می‌کند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان گفت: در کم‌ترین زمان معتادان تپه شیخ‌سلام سنندج را جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد خواهیم داد.

در پی گزارش فارس نیروی انتظامی معتادان تپه شیخ‌سلام سنندج را جمع‌آوری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، روز گذشته گزارشی با عنوان حسرت ۴۰ ساله "زینب کردستان" در خبرگزاری فارس منتشر شد که مادر، همسر و خواهر شهید گفت: حضور معتادین و اراذل و اوباش در تپه شیخ سلام سنندج مانع حضور ما بر سر مزار شهداست.

وی گفت: فرمانده انتظامی استان هم دستور داده‌اند در آن مکان نیرویی مستقر کنند ولی ساز و کار برای استقرار نیروی انتظامی در این نقطه هنوز فراهم نیست.

فرامرز شاکری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان با حضور در دفتر استانی خبرگزاری فارس کردستان در مورد درخواست مطرح شده «زینب کردستان» اظهار کرد: تلاش در راستای ارتقای سطح امنیت و اجتماعی کردن برنامه‌ها و رسالت‌های نیروی انتظامی همواره یکی از اولویت‌های ما در استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد وضعیت تپه شیخ سلام که مزار این شهدای عزیز در آن قرار دارد وظیفه خود می‌دانیم که هر آنچه از دستمان بر می‌آید انجام دهیم، کما اینکه طرح‌های جمع‌آوری معتادین و پاکسازی این محدوده بعد از دیدار سردار آزادی فرمانده انتظامی استان با این مادر شهید چندین مرحله انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان افزود: تا قبلا از شروع سرما و افزایش برودت هوا نیز چندین روز متوالی اکیپ‌های گشت کلانتری 15 در آن نقطه مستقر بود، اما با توجه به اینکه معتادین اغلبا در ایام سرد سال در اماکنی از این دست نمی‌مانند نیروها فعلا حضور ندارند.

شاکری اذعان کرد: فرمانده انتظامی استان هم به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و هم فرمانده انتظامی شهرستان سنندج دستور داد که تاکنون در دو مرحله معتادین جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده‌اند.

وی اضافه کرد: دستورات فرمانده انتظامی استان اجرایی می‌شود و جمع‌آوری معتادین از تپه شیخ سلام در اولویت خواهد بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان گفت: تیم‌های گشت بصورت متوالی برای بازدید از این محدوده و ناامن کردن این مکان برای معتادین اعزام خواهد شد.

وی افزود: معتادین را ظرف کوتاه‌ترین زمان از این محدوده جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد خواهیم داد اما مشکل، بازگشت دوباره این افراد بعد از 3 ماه نگهداری در کمپ‌ها است.

شاکری تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه بعد از درمان این افراد آنگونه که باید از سوی خانواده و جامعه حمایت نمی‌شوند به چرخه اعتیاد باز می‌گردند و موجب نگرانی مردم را فراهم می‌سازند.

وی در پایان افزود: کار جمع‌آوری معتادین وظیفه ما است و از همین امروز وارد عمل می‌شویم.

گفتنی است؛ به دنبال گزارش فارس، روز گذشته نیز سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با همسر و مادر شهیدان محمدی‌طاله‌وران و خواهر شهیدان قزوینی دیدار کرد. 

انتهای پیام/233/71/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول