اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پویش «احسان سلامت» در هرمزگان با توزیع 30 هزار بسته بهداشتی/ تأمین جهیزیه 21 زوج جوان توسط ستاد اجرایی+عکس

توزیع 30 هزار بسته بهداشتی شامل ضدعفونی‌کننده و ماسک به‌صورت رایگان توسط بنیاد احسان میان خانواده‌های نیازمند صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) آغاز شد.

پویش «احسان سلامت» در هرمزگان با توزیع 30 هزار بسته بهداشتی/ تأمین جهیزیه 21 زوج جوان توسط ستاد اجرایی+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان هرمزگان در مرحله دیگری از لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب رزمایش مواسات و همدلی، امروز توزیع 30 هزار بسته بهداشتی را با حضور حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس آغاز کرد.

به گفته منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) هرمزگان، این دوره از رزمایش همدلی و مواسات شامل 30 هزار بسته بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک برای توزیع میان خانواده بی‌بضاعت و محرومی است که توان خرید این محصولات را ندارند.

وی افزود: با توجه به شدت گرفتن شیوع کرونا در کشور و از جمله در هرمزگان، توزیع این بسته‌های بهداشتی در میان افراد محروم جامعه، ضرورتی دوچندان یافته است و این چهارمین دور از توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در هرمزگان است که در مجموع به 50 هزار بسته می‌رسد.

تدارک 21 سری جهیزیه

همچنین امروز به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، 21 سری جهیزیه شامل کالاهای تولید داخل نیز برای 21 زوج جوان اما محروم که توانایی تأمین آن را نداشته‌اند نیز تهیه و به آنان تحویل شد.

دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در این باره نیز گفت: بسیاری از خانواده‌ها در این شرایط سخت کرونا قادر به تأمین جهیزیه فرزندان خود برای فرستادن آنها به خانه بخت نیستند و لذا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان اقدام به شناسایی افراد محروم و تأمین جهیزیه برای آنها در این دوره به میزان 21 سری کرده است که امروز به آنان تقدیم شد.

عکس: عادل ذاکری

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول