اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برف و باران استان اصفهان را فرا می‌گیرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز سه شنبه و چهارشنبه در استان است.

برف و باران استان اصفهان را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز سه شنبه و چهارشنبه در  استان است.

براین اساس در اکثر مناطق استان آسمان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در مناطق شمال، شرق و غرب استان بارش‌های باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در مناطق مرکزی و کلان‌شهر اصفهان در نیمه اول روز غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود؛ از روز جمعه تا شنبه هفته آینده سامانه بارشی در استان فعال خواهد شد و دمای هوا از صبح چهارشنبه روند کاهشی خواهد داشت.

پیش‌بینی دما نیز بر این اساس است که مای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و پیش‌بینی سه‌روزه شهر اصفهان برای رو سه‌شنبه  قسمتی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده، در روز ‌‌چهارشنبه نیمه ابری غبار و مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد احتمال بارش پراکنده و در روز ‌‌‌‌‌‌پنجشنبه قسمتی ابری و غبار صبحگاهی گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول