اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آب شرب سالم با کیفیت برای 22 روستای مرزی گنبدکاووس

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا گلستان از افزایش ارتقای کیفی آب شرب 22 روستای نوار مرزی شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

آب شرب سالم با کیفیت برای 22 روستای مرزی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، فاطمه سادات حجازی‌نژاد با بیان اینکه ارتقای کیفیت آبرسانی به روستاهای نوار مرزی استان گلستان گفت: سیستم گندزدایی آب شرب در محل تاسیسات چاه سه مجتمع نوار مرزی شهرستان گنبدکاووس از پرکلرین به محلول آب ژاول تغییر داده شده است.

وی تصریح کرد: عدم وجود ناخالصی پسماندهای زیست محیطی، کاهش اصطکاک به پمپ تزریق و نیز کاهش میزان هزینه‌های تعمیر و نگهداری از جمله مزیت‌های این سیستم گندزدایی محسوب می‌شود.
مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا گلستان گفت: با انجام این عملیات علاوه بر بهبود در فرآیند گندزدایی ماهانه مبلغ 550 میلیون ریال صرفه‌جویی اقتصادی در خرید موادگندزدایی آب شرب به عمل می‌آید.
حجازی‌نژاد خاطرنشان کرد: این مدیریت، با وجود شیوع ویروس کرونا با تکیه بر تلاش تمام پرسنل کارآمد خود در سراسر استان، تمام همت خود را به کار می‌گیرد تا مردم فهیم استان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول