اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مترجمین کرمانشاهی پرکارتر از همیشه/ چهار کتاب در حوزه تاب آوری منتشر شد

مدیر و موسس خانه تاب آوری استان کرمانشاه کتاب‌های «هنر برای تاب‌آوری»، «پروژه بین‌المللی تاب‌آوری»، « پزشک تاب‌آور، راهنمای مدیریت استرس برای پزشکان و پیراپزشکان» و کتاب «تاب‌آوری زنان» را چهار کتابی اعلام کرد که به ترتیب با همکاری شقایق هاشمی، جواد طلسچی و عفت‌ حیدری ترجمه و منتشر کرده است.

مترجمین کرمانشاهی پرکارتر از همیشه/ چهار کتاب در حوزه تاب آوری منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه دکتر «محمدرضا مقدسی» مدیر و موسس خانه تاب آوری استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در هفته کتاب امسال، که آخرین هفته‌ی کتاب در سده ۱۳۰۰ است، چهار عنوان اثر ترجمه را در حوزه تاب‌آوری به ملت علاقمند به کتاب ایران تقدیم می‌کنم.
 
وی کتاب‌های «هنر برای تاب‌آوری»، «پروژه بین‌المللی تاب‌آوری»، « پزشک تاب‌آور، راهنمای مدیریت استرس برای پزشکان و پیراپزشکان» و کتاب «تاب‌آوری زنان» را چهار کتابی اعلام کرد که به ترتیب با همکاری شقایق هاشمی، جواد طلسچی و عفت‌ حیدری ترجمه و منتشر کرده است.

مقدسی بیان داشت: تمایل داریم کتاب « پزشک تاب‌آور، راهنمای مدیریت و استرس برای پزشکان و پیراپزشکان» را به پاس خدمت‌ها و زحمات شبانه‌روزی کادر درمان و جامعه پزشکی و خانواده‌های همیشه همراه و صبورشان، به آنان تقدیم کنیم. بلکه بتوانیم اندکی دین خود را به آنان بویژه در شرایط سخت کرونایی حال حاضر ادا کنیم.

مدیر تیم تخصصی تاب آوری در انجمن ازدواج و خانواده کشور،ضمن بیان اینکه به دنبال آنیم که در یک مراسم نمادین این کار را انجام دهیم، ادامه داد: در سفر اخیر وزیر بهداشت قصد انجام این کار را داشتیم که متأسفانه عملی نشد.

 مقدسی با اشاره به کاربرد و نقش مهمی که بحث تاب آوری در شرایط سخت همچون، بحران کرونا می‌تواند ایفا کند، گفت: تاب‌آوری یعنی عبور موفقیت آمیز از سختی‌ها و چالش‌ها و توجه به این نکته بسیار مهم که در شرایط بد هم می‌توان اختیار سرنوشت و زندگی خود را به دست گرفت. 

وی در پایان عمل به توصیه‌های سازمان‌های متولی در حوزه سلامت و انجام وظایف اجتماعی توسط مردم را، رمز عبور موفقیت‌آمیز از بحران کرونا اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های وی و همکارانش  استان کرمانشاه به پایتخت تا‌ب‌آوری روان‌شناختی کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول