اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حقوق‌های نجومی مورد اعتراض همه است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حقوق‌های نجومی مورد اعتراض همه است لذا پرداخت‌های دولتی باید قابل رصد باشد.

حقوق‌های نجومی مورد اعتراض همه است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: حقوق‌های نجومی مورد اعتراض همه است.

وی افزود: بین حقوق شاغلان و بازنشستگان تفاوت وجود دارد و مالیات‌ها باید به سمت مالیات بر مصرف برود نه مالیات بر تولید و ما باید به سمت بودجه عملیاتی حرکت کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید پرداخت‌های دولتی قابل رصد باشد و همچنین اولویت بندی پروژه‌ها اهمیت زیادی دارد چرا که بسیاری از پروژه‌ها نیمه تمام باقی مانده است.

قادری گفت: برای افراد جامعه باید حداقل‌هایی را در نظر گرفت تا بتوانند مشکلات خود را حل کنند و باید از خام فروشی نفت جلوگیری شود و همچنین تلاش ما این است که اگر به گروهی کمک می‌کنیم، همه پرداخت‌ها در یک جا جمع شود و مشخص باشد.

قادری عنوان کرد:‌​ تلاش ما همواره بر این بوده که ساختار و جهت گیری مالیات‌ها اصلاح شود، چرا که ما نه عدالت افقی و نه عمودی داریم و بین استان‌ها و گروه‌های مختلف جامعه تبعیض فاحش وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول