اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشف بیش از ۱۸ هزار ماسک قاچاق در «شیروان»

فرمانده انتظامی «شیروان» از کشف ۱۸ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی لوازم بهداشتی کشف‌شده برابر نظر کارشناسان ۲۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۱۸ هزار ماسک قاچاق در «شیروان»

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس مسعود وحیدی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع ماسک سه لایه در سطح شهرستان شیروان بلافاصله بررسی ابعاد این موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به اینکه مأموران بعد از بررسی موضوع موفق شدند فرد موردنظر را شناسایی کنند، افزود: مأموران نامبرده را که با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید در حال توزیع اقلام بهداشتی خارج از شبکه توزیع بود، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم ۱۸ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک سه لایه، ۵ عدد ژل ضدعفونی و ۳ عدد مایع ضدعفونی‌کننده خارج از شبکه توزیع، کشف شد، تصریح کرد: ارزش ریالی لوازم بهداشتی کشف‌شده برابر نظر کارشناسان ۲۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده که اقلام مکشوفه پس از تشکیل پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول