اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اولویت بسیج فرهنگیان شناسایی و کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت /ایجاد ۸ کارگروه در هیات اندیشه ورز

نماینده بسیج فرهنگیان شهرستان شهریاربا بیان اینکه ۸کارگروه در قالب هیات های اندیشه ورز ایجاد شده است، گفت: اولویت بسیج فرهنگیان شناسایی وکمک به دانش آموزان بی بضاعت است.

اولویت بسیج فرهنگیان شناسایی و کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت /ایجاد ۸ کارگروه در هیات اندیشه ورز

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ابوالفضل سلیمانی نماینده بسیج فرهنگیان شهرستان شهریار در نشست خبری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با موضوع پویش لبخند رضایت که بعداز ظهر امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش از اقدامات خوب بسیج فرهنگیان است زیرا برنامه هایی مانند اجرای طرح صالحین و تشکیل هیات اندیشه ورز  در دستور کار قرار دارد که به زودی انجام می شود.

وی افزود: پیگیری فعالیت‌هایی مانند شناسایی دانش آموزان بی بضاعت، رسیدگی به مشکلات حقوقی معلمان و آسیب های دانش آموزان توسط بسیج فرهنگیان با ایجاد  ۸ کار گروه در قالب  هیات اندیشه ورز راه اندازی شده است.

سلیمانی تصریح کرد: برنامه‌های علمی و پژوهشی برای  رشد معلمان و دانش آموزان پیش بینی کردیم و اکنون به اجرا در آمده است همچنین تهیه و توزیع بسته معیشتی به ارزش مالی ۶۰۰ هزار تومان  و  تولید روزانه ۴ هزار ماسک در ۳ هنرستان و منازل شخصی بسیجیان  از فعالیت‌های قابل توجه بسیج فرهنگیان در شهرستان شهریار است.

وی تصریح کرد: تشکیل مرکز نیکوکاری با مجوز کمیته امداد از جمله اقدامات خوب بسیج فرهنگیان شهرستان شهریار است که این مرکز به شناسایی دانش آموزانی که در حوزه آموزش دچار مشکلات مختلف هستند می پردازد و به حمایت از آنها پرداخته و نسبت  به رفع دغدعه  آنها اقدام می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول