اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مالیات های پرداخت شده در تهران به استان بازگردد

استاندار قزوین گفت: ملاک در پرداخت مالیات، طبق قانون، محل استقرار واحدها و صنایع است و اگر برخی از واحدهای تولیدی استان، مالیات خود را در تهران پرداخت کرده‌اند باید این درآمد به استان قزوین بازگردد.

مالیات های پرداخت شده در تهران به استان بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین، افزود: ملاک در پرداخت مالیات، طبق قانون، محل استقرار واحدها و صنایع است و اگر برخی از واحدهای تولیدی استان، مالیات خود را در تهران پرداخت کرده‌اند باید این درآمد به استان قزوین بازگردد.

جمالی پور گفت: این ضعف دستگاه‌های مالیاتی و نظارتی استان است که مالیات صنایع استان در استان‌های دیگر پرداخت می‌شود و حتما باید کمیته بررسی درآمدهای مالیاتی تشکیل گردد و بررسی کند که چقدر از مالیات‌های استان در تهران وصول شده است.

وی اضافه کرد: این کمیته باید میزان تحقق درآمدها را در همه دستگاه‌ها بررسی و تحلیل کند و اگر کوتاهی در تحقق این درآمدها ناشی از مدیریت دستگاه و نه ناشی از شرایط کرونا باشد باید برخورد لازم با مدیر کم کار صورت گیرد.

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحقق ۴۷ درصدی هدفگذاری صادراتی استان، افزود: باید گزارش صادراتی استان، مشمول تمامی صادرات‌های صورت گرفته استان در بخش‌های مختلف باشد تا نگاه به صادرات استان در سطح کشور مثبت شود.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی استان ماموریت پیدا کند در موضوع صادرات به ویژه صادرات محصولات کشاورزی ورود کند و ظرفیت صادرات استان در بخش‌های مختلف و میزان صادرات صورت گرفته را جمع آوری نماید.

جمالی پور افزود: اگر قرار است صادرات استان توسط صادرکننده دیگری خارج از استان انجام شود باید گزارش آن در آمار صادرات کل استان وجود داشته باشد تا نگاه به استان در کشور مثبت شود.

وی گفت: این ضعف ماست که بخشی از صادرات استان در آمار صادراتی استان درج نمی‌شود و گزارش صادراتی استان به کشور آنچنانکه به نظر می‌رسد، منطقی، کامل و جامع نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول