اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ایجاد اولین مرکز نوآوری حامی در خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از امضا و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌ علمی، پژوهشی و فناوری مشترک بین این نهاد وپارک علم و فناوری خراسان رضوی با ایجاد اولین مرکز نوآوری و فضای کار اشتراکی حامی در استان خبر داد.

ایجاد اولین مرکز نوآوری حامی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده از امضا و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌ علمی، پژوهشی و فناوری مشترک بین این نهاد و پارک علم و فناوری خراسان رضوی با ایجاد اولین مرکز نوآوری و فضای کار اشتراکی حامی در استان خبر داد و اظهار کرد: موضوع این تفاهم‌نامه، رونق کسب‌وکارهای خلاق و نوین در میان اقشار آسیب‌پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی اهداف این تفاهم‌نامه را کمک به ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگ کارآفرینی و نوآوری ویژه مددجویان تحت حمایت دانست و ادامه داد: با ایجاد مراکز نوآوری در شهرستان‌های استان، ایجاد زمینه‌های حقوقی، قانونی و اجرایی برای پشتیبانی از پیشرفت‌های علمی و فناوری، بسترسازی برای فعالیت‌های کارآفرینانه متناسب با توانمندی‌ها و فرصت‌های منطقه‌ای و انتقال تجارب پارک علم و فناوری در زمینه فرهنگ‌سازی و توسعه فناوری و اجرای طرح‌های خلاق و نوآور و دانش بنیان در میان مددجویان امداد، فراهم می‌شود.

وی با عنوان اینکه اولین مرکز نوآوری حامی در تربت حیدریه ایجاد می شود، گفت: پارک علم و فناوری در ارائه خدمات مشاوره‌ای، برگزاری جلسات توجیهی، دوره‌های آموزشی، همکاری در زمینه طرح ایده و به‌کارگیری ظرفیت شرکت‌ها و مجموعه‌های ذیل پارک همکاری می‌کند.

آسوده ادامه داد: کمیته امداد خراسان رضوی در تأمین مکان و تجهیزات لازم برای راه‌اندازی و تأسیس مرکز نوآوری و کارآفرینی، همکاری در برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مشترک و بازاریابی و بازارسازی محصولات و خدمات شرکت‌های و واحدهای فناور و دانش بنیان اقدام می‌کند.

گفتنی است؛ این تفاهم‌نامه در ۶ ماده و ۲ نسخه میان رضا قنبری، مدیر پارک علم و فناوری خراسان رضوی و حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به امضا رسید که مدت زمان اجرای آن از آبان ۹۹ و به مدت ۵ سال تعیین شده است.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول