اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«دورهمی‌ خانوادگی» عامل ۵۰ درصد ابتلا به کرونا

استاندار همدان با بیان اینکه محدودیت های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا در استان اجرا می‌شود گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد علت ابتلا حضور در مراسم و تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی است که بیش از ۵۰ درصد آن مربوط به دورهمی‌های خانوادگی است.

«دورهمی‌ خانوادگی» عامل ۵۰ درصد ابتلا به کرونا

 

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان استان در ماه‌های اخیر اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بزرگترین کمک به کادر بهداشت و درمان به شمار می‌رود و شرط عبور از شرایط فعلی نیز در همکاری مردم است.

وی با بیان اینکه همکاری اصناف و بازاریان در رعایت پروتکل‌ها و اجرای محدودیت‌ها قابل تقدیر است گفت: ویروس در موج سوم با شدت بسیار بیشتری از گذشته، سرعت انتقال و آمار بیشتر فوتی ها در حال حاضر در جامعه است که باید رعایت شود.

استاندار همدان ادامه داد: محدودیت‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه هفته آینده در استان همدان اجرا می شود و تمام محدودیت‌های جدید باید طبق قانون بر اساس شرایط هر شهرستان اجرا شود.

وی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد علت ابتلا حضور در مراسم و تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی است که بیش از ۵۰ درصد آن مربوط به دورهمی‌های خانوادگی است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول